2010年2月9日 星期二

第一個手工印仔

我對勞作東西都幾好奇的, 時時都覺得, 點解可以做到嘅?


近來見擦膠印仔, 又撩起的我好奇心了, Yves Kitchen有班, 好, 一於去玩吓先!



擦膠印仔, 日本語是"消しゴム(擦膠)はんこ(印仔)"Keshigomu Hanko, 起源於法國的街頭藝術, 傳到日本, 把它發揚光大......


 
 


好想擁有一set好工具, 昨天買一set祖國貨, 不知好不好用.



這個就是我的第一個印仔了.......



回家再玩, 這是我第一個設計的圖案......


 


手工仍是很差, 尤其是線位岩岩巉巉, 不知怎可以改善.....


太太說 : 怎麼雕了卷廁紙?  -_______- !



聽說做印仔的膠塊和木托近月很難買到, 那裏有專門店, 大家可以分享嗎?


 


25 則留言:

  1. 老兄,你唔玩戚風唔玩攝影,開始玩呢樣?
    [版主回覆02/09/2010 09:04:00]有興趣的我都玩, 只恨冇咁多時間.
    妳看, 雕一個戚風蛋糕印仔, 再用相機影靚它, 三位一體.

    回覆刪除
  2. 一睇就知係你的至愛雪芳啦!﹐都幾靚呀,下次整蛋糕送比人可以蓋個自家製的印仔,很WARM呢!
    [版主回覆02/09/2010 21:07:00]係呀, 我學之前已經構思一個雪芳印仔了, 我會試吓改良 - 技術和設計都係.

    回覆刪除
  3.  去 jusco $10 店啦
    不過唔係間間都有去之前要問問
    [版主回覆02/09/2010 21:09:00]icic, 等我去睇吓先, 另一個問題係, 邊度有做印仔的擦膠賣, 它和一般擦膠是不同的, 又薄又大面積, 好似冇乜貨了.

    回覆刪除
  4. 很認同moon嫂的看法
    幾是雕部相機比我
    [版主回覆02/09/2010 21:10:00]等我練好d, 否則相機變罐頭午餐肉.......haha

    回覆刪除
  5. 見過jusco$10店有木托賣呀
    [版主回覆02/09/2010 21:13:00]icic, thx 等我去找吓, 但聽說已被掃光了.

    回覆刪除
  6. 我鐘意個雀仔籠呀﹗雪芳印都唔錯。
    [版主回覆02/09/2010 21:15:00]下次加返兩隻籠腳先......個雪芳我一早想定了........怎才設計得更漂亮呢?

    回覆刪除
  7. 幾時可以落order呀!
    [版主回覆02/09/2010 21:16:00]等我練好d先, 依家只係好似幼稚園玩遊戲.........

    回覆刪除

  8. 應該係戚風蛋糕印仔, 下次雕包包
    [版主回覆02/09/2010 21:17:00]我都想好一個包包印, 未成熟呢, 發緊酵.

    回覆刪除
  9. yc, 小三,相信我地就快會收到架喇……
    [版主回覆02/09/2010 21:18:00]未得.......呢d水準, 自己過吓癮就得.......

    回覆刪除
  10. 你真是很有赤子之心啊.........
    [版主回覆02/10/2010 07:38:00]係呀, 我幾有好奇心的......尤其手作的東西.

    回覆刪除
  11. 又輪到你玩~~ 佢地都唔錯呀!!! 一睇就知係雪芳啦!!!
    [版主回覆02/10/2010 07:41:00]想玩左好耐了, 終於學左了.......妳都係聰明人, haha!

    回覆刪除
  12. 哈..想唔到你都玩這家伙.....
    你去旺角中南見唔見到有...
    [版主回覆02/11/2010 23:02:00]好的好的, 謝謝呀!

    回覆刪除
  13. 如果你有興趣的話,可去這個blog看看,blog主用消しゴム來雕甘草男演員,技術精湛。 消しゴム育ち http://ameblo.jp/mi-nap/entry-10447781059.html
    [版主回覆02/11/2010 23:07:00]好呀好呀, 等我去參觀吓先, thx!!

    回覆刪除
  14. 你太太形容得好好笑呀!(廁紙)
    [版主回覆02/11/2010 23:07:00]-_________-!! 初學嘛.

    回覆刪除
  15. D印仔都做得幾靚呀.  第一次做便成功, 叻, 叻.
    [版主回覆02/11/2010 23:08:00]十分之幼稚園程度咋, thx thx thx!!

    回覆刪除
  16. haha, 一睇就知係阿芳啦!
    [版主回覆02/11/2010 23:08:00]妳係聰明人呀!

    回覆刪除
  17.         初初睇你自家設計果個印都以為係廁紙,仔細再睇先知係雪芳!         我見另一個 blog 友阿 Yen 已經雕 咗好多款 啦!
    [版主回覆02/11/2010 23:10:00]嗯, 你係更聰明的人.
     
    好, 等我去參觀一下先.

    回覆刪除
  18. 好鐘意你卷"廁紙"~
    [版主回覆02/11/2010 23:10:00]廁紙雪芳, 新口味!!

    回覆刪除
  19. 你都玩印章
    我都一直想玩但係都係刻得麻麻~ 可能無花時間練啦!
    吉朱島10元一直都見唔到有橡皮章賣, 唉~ 我都好想買
     
    [版主回覆02/11/2010 23:14:00]很好奇, 又有趣, 這玩意一定要練習和構思, 功多藝熟, 便可以創新, 好好玩! 聽說近月印仔大熱, 缺貨呢.......吉吉島10元店有好多間, 不知那間有貨呢?

    回覆刪除
  20. 哈哈, 你都中毒啦~heee heee
    我都係仲意....廁紙~ haha
    我下次會雕部相機呀~~睇下雕完出黎會變左咩先~:p
    [版主回覆02/11/2010 23:19:00]係呀前輩, 未烘焙之前, 我都有做小手工, 近年停了, 見印仔咁得意, 又手痕了.
     
    妳又鍾意廁紙雪芳, 下次整個妳吃, 不要拒絕呀!!!! ^_<
     
    好呀, 等妳的罐頭午餐肉, ^o^!

    回覆刪除
  21. 一睇就知係你既至愛 - 雪芳蛋糕啦 ! 
    加埋你個moon字就成為你自家鋪號喇
    [版主回覆02/11/2010 23:21:00]haha, 我都特登切左一塊請妳吃了.
     
    雕字好難呀! 要練好功力才行!

    回覆刪除
  22. 你興趣好廣喎. 又有咁多時間嘅.
    [版主回覆02/11/2010 23:31:00]我好鍾意hand made的, hobbies令人生多好多樂趣, 只要犧牲一點睡覺, 做糕包的時間, 就可以了, 加上我深閨呀.

    回覆刪除
  23. 真係好好玩! 是否上一堂就可以自己做的哩 ?? 還是要上好幾堂的哩 ?
    [版主回覆02/27/2010 21:43:00]我學左一堂, 然後自己練習, 都ok呀!

    回覆刪除
  24. MK果間十蚊店比較多木賣架.
    [版主回覆02/27/2010 21:43:00]icic, thanks ar, 等我去睇吓.

    回覆刪除
  25. 第一個已經訂得咁靚~

    回覆刪除