2010年2月26日 星期五

同學仔遊大澳(4)-花草小世界

一朵很平凡的小薔薇, 不用玻璃罩蓋著, 也不會炫耀四根刺, 只是默默地生活著, 但她比所有拍過的花都美麗.


她只一片小指甲那麼大.


今年維園花展的主題花......富貴菊......率先披露 ^o^





在大自然中, 我雖然很渺小, 只要好好地活著, 一片完全不起眼的小葉子也很精彩.


同學仔的作品


 每片葉和一粒米差不多大.


嫩芽也很有立體感.....100mm Macro真好...............




有花堪拍夕需拍, 莫待花殘粉褪時.....



魷魚絲請你吃一粒.



11 則留言:

  1. 我好鐘意第一張相片(小薔薇) 可以送比我嗎? 哈!哈!
    [版主回覆02/26/2010 14:58:00]好呀, 接住.........張相. hehe

    回覆刪除
  2. 這個花花世界好艷麗. 連不起眼的都如此漂亮可人, 不得了
    [版主回覆02/26/2010 14:59:00]近攝真係可以見到小世界的美麗

    回覆刪除
  3. 其實周邊嘅小境物都好漂亮, 只不過要拎住個相機先會留意到.
    [版主回覆02/27/2010 21:55:00]我在想, 有一天可以練到雙眼好似macro咁, 世界咪好漂亮??......咁......即係大近視!!!haha!
     
    我估, 係多d欣賞平凡的東西, 就係內置macro了.

    回覆刪除
  4. marco鏡........真係靚
    [版主回覆02/27/2010 21:55:00]呢枝鏡, 挽回我對canon的信心.

    回覆刪除
  5. 見到"嘜哥"的好處啦!有了它;眼睛睇也都仔細的,的確很是吸引~
    相片拍的真的好靚~
    [版主回覆02/27/2010 21:59:00]係呀, 所以我除了買第一枝標準zoom外, 就買100mm maro了, 其餘tele和wide angle, 反而可以慢幔來.
     
    妳都係拍友喎, 影多d相來睇啦, 唔好淨係黃蜂巢, haha, 講笑.

    回覆刪除
  6. 你影啲花影得好艷麗呀!
    [版主回覆02/27/2010 22:07:00]thanks呀! 我有做調整咖, 由菲林到數碼都係, 不過以前在黑房做呢.
     
    不過, 要原相靚至得.

    回覆刪除
  7.         你影相真係靚!
    [版主回覆02/27/2010 22:08:00]攝影來說, 我係入門咋, 呢d相, 大概等於烘焙入面的....雪芳蛋糕的級數啦.

    回覆刪除
  8. 我先生以前試過自己沖晒相架(玩下啫),而家佢都賣掉咗啲大機無玩啦,影相唔單祇要機靚,我覺得仲要個觸覺敏銳! 仲有個構圖呢!
    [版主回覆02/27/2010 22:27:00]我都有學個少少彩的沖晒, 就係那時買了大機, 發覺無論拍了什麼靚相, 大部份都被沖曬公司晒壞.......
     
    依家好了, 自己攪惦, YEAH!
     
    冇錯, 觸覺和美感, 才是決定性, 器材係跟住後面的.

    回覆刪除
  9.         " 攝影來說, 我係入門咋 "         你駛唔駛咁謙呀!
    [版主回覆02/27/2010 22:46:00]的確係呀, 真係好入門, 當你見過一些攝影集.

    回覆刪除
  10. 好靚的花花草草
    [版主回覆03/01/2010 07:45:00]thx 呀!

    回覆刪除
  11. 好靚啊!好羨慕!!!
    [版主回覆03/03/2010 20:11:00]thanks ar

    回覆刪除