2010年1月25日 星期一

單反 . 吃飯 . o卡o察. o卡o察. o卡o察......

和單反有關的吃......誕生前......



要排長龍的嘉樂冰廳.



新機第一次外影........吃飽才開工.......只顧拍拍拍, 其實只是半飽, haha



7 則留言:

  1. 邊到泥架? 個蛋牛治好厚喎 !
    [版主回覆01/26/2010 07:40:00]在荃灣, 厚蛋牛治好出名

    回覆刪除
  2. 這間嘉樂冰廳我都未吃過,成日見到有人等位,都冇興趣排隊等位!
    [版主回覆01/27/2010 07:52:00]係啦, 那天我也排了一會, 特登去吃, 照排啦. 不過真係真材實料.

    回覆刪除
  3. 有得吃又有得玩攝影, 好滿足.
    [版主回覆01/27/2010 07:53:00]食得係福, 訓得係祿, 玩得最幸福 haha!

    回覆刪除
  4. 鮮蛋牛治和公司治都好好味架~
    上次我叫公司治, 一落單話要等45mins, (心諗咁耐, 點都要一試, 照等!!)
    轉個頭個waiter又黎 : "要等30mins 喎, 要唔要?? "  (等等等!!!)
    最後都唔洗20mins就有得食, 可能太煩覆, 太多料, 佢唔多想整~ haha
    不過間野無套餐叫, 一定要散點呢~
    [版主回覆01/27/2010 08:04:00]係呀係呀, 鮮牛蛋治都係叫我地等30分鐘, 食住等, 一陣就有了.
    個滷水豆腐都好好食, 下次試下!
    d嘢好大碟, 一個人食一碟都食唔晒.

    回覆刪除
  5.         第一張相左上角果幅相驟眼睇以為係隻鮑魚!
    [版主回覆01/29/2010 13:28:00]哈, lunch邊有咁豪華呢.

    回覆刪除
  6.         你有錢,豪得起,怕咩 lunch 食鮑魚喎!
    [版主回覆01/29/2010 22:56:00]我情願食牛腩, 講真, 好吃過鮑魚.

    回覆刪除
  7.          哈哈,正如蝦好食過龍蝦一樣!
    [版主回覆01/30/2010 19:40:00]冇錯, 貴嘢不一定好吃, 粥粉麵飯, 肯定好吃個鮑參翅肚~!

    回覆刪除