2010年1月1日 星期五

澳門行2009 - 含笑半步癲

一天, 眾人在營地大街一間小店發現一種仙丹, 偷偷買了, 躲在酒店, 一齊食番d"好嘢"!!!



食前........



食了.......



哇哈哈, 含笑......半步癲, 哇哈哈!!!!!



到我了, 食前......食緊.......哇哈哈, 半步就癲了!!!



哈哈, 是否很無聊, 我們就是喜歡這樣無聊,


如想一試"含笑半步癲", 可到營地大街, 金馬輪餅店對面......果風小店, 仲有好多正嘢!


17 則留言:

  1. 隨便也可以食的嗎?糖來的嗎?
    [版主回覆01/02/2010 17:58:00]哈哈, 係朱古力啫, 兒童適宜, 不過有d包裝就........總之好抵死啦!

    回覆刪除
  2. 你都癲得幾'勻循'~
    [版主回覆01/02/2010 17:59:00]係, 我地一聚在一起, 就好無聊, 平時好正常咖

    回覆刪除
  3. 這個也太好笑了吧!
    [版主回覆01/02/2010 18:00:00]能這樣一家人無聊一下, 真係幾好玩!

    回覆刪除
  4. 係丫~
    肯一齊癲都係一種默契
    [版主回覆01/02/2010 18:55:00]係呀, 一說即埋位, 1 take ok, 簡直係最雞拍擋, haha!!!

    回覆刪除
  5.         我上次去 台灣 見到好多唔同種類 嘅 產品呀!全部都好攪鬼。
    [版主回覆01/02/2010 18:56:00]冇錯, 全部是台灣產品, 好攪嘢, 又幾好玩!
    我外甥買了一盒"電池"和"藥水膠布"回去請同學吃.

    回覆刪除
  6. 個名好正呀!
    [版主回覆01/02/2010 23:30:00]係, 依家幾乎成為我地的口頭禪!

    回覆刪除
  7. 哈哈好好笑呀....
    [版主回覆01/02/2010 23:32:00]我問妹妹, 成個旅程最有印象就係呢幾幅相呀!

    回覆刪除
  8. 真係好好笑。
    [版主回覆01/03/2010 19:07:00]好開心呀!!

    回覆刪除
  9. 噢, 原來"半步癲"係白古力.   真的想不到.    個盒勁懷舊, 好得意呀, 還有"電池"和"藥水膠布" 糖.  真鬼馬.  好玩, 好玩.
    [版主回覆01/03/2010 19:08:00]hehe, 真係好攪鬼, 最難得成班一齊癲, 呢輯照片相信十年後都好回味.

    回覆刪除
  10. 原來係朱古力, 又真係幾盞鬼喎.
    [版主回覆01/03/2010 19:11:00]哈哈, 哎, 最衰冇買返來, 否則送比妳和孫仔呀, 相公一起癲吓

    回覆刪除
  11. 大家好!  我是其中一個當事人, 好神奇, 食完真係令人好瘋癲, 更可令大家的無聊提升一百倍, 不防一試。
    [版主回覆01/03/2010 19:17:00]人生那得幾回癲, 相信十年後講起, 都笑到碌地, haha!
     
    哈, 其實, 係我地的無聊將朱古力糖的效力提升100倍.
     
    妳地幾時回來, 發掘多d無聊嘢呀?

    回覆刪除
  12. 呵........仲以爲古時代的fing頭丸添~
    [版主回覆01/03/2010 19:18:00]呢隻係唔怕驗 niu的, haha!

    回覆刪除
  13. 咁難諗嘅名都比佢諗到....
    [版主回覆01/04/2010 22:36:00]細佬說, 係周星星套戲入面, 有種叫"含笑半步釘".......

    回覆刪除
  14. 真係好好笑呀! 等我下次去MACAU都買返支玩吓先!
    [版主回覆01/05/2010 14:48:00]買來笑吓都幾好, 仲有精神薑, 老牌攪笑涼果.

    回覆刪除
  15. 太好笑了! 田同我都笑到哈哈聲!
    [版主回覆01/06/2010 07:40:00]每次想起都好開心!! :)

    回覆刪除
  16.         " 我外甥買了一盒"電池"和"藥水膠布"回去請同學吃 "         請同學食電池同藥水膠布!
    [版主回覆01/07/2010 07:38:00]係, 不過要d同學都要有無聊DNA, 識得笑, 否則.........

    回覆刪除
  17.         否則……… 圍毆你外甥!?
    [版主回覆01/07/2010 14:02:00]否則用朱古力來入電筒, 和貼傷口.

    回覆刪除