2009年12月5日 星期六

I'm dreaming of a white christmas

一年容易, 又到了12月, 是我最喜歡的, 雖然一年比一年多OT, 一年比一年忙.......平安的12月, 只能在夢想中出現.


2007年post上youtube的簡單短片, 成了我最多人回應的一個.......世界上很多人和我一樣, 未必是宗教原因, 但很享受一年將盡未盡的那節日.


 


今年我也很早裝好小小聖誕樹, 看著它, 就算在繁瑣的世事中, 總感到一點安樂,


今天有兩位親人他鄉歸來, 希望他們也感覺到.......還有一位快將遠渡而來的朋友.



在此祝大家 :


Merry Christmas and Happy Baking!



11 則留言:

  1. Merry Christmas 先......
    室內燈光暗境效果好好喎...
    我部傻瓜機850撻過2次落地都唔爛, 佢對我真係長情嘞, 如果唔係.......kakakaka
    [版主回覆12/07/2009 08:54:00]聖誕快樂!
     
    暗裏看燈光, 特別美麗, 傻瓜機仔都拍到的呀, 用高d iso, 或者set 腳架仔啦!.

    回覆刪除
  2. 我都無宗教信仰, 但好喜歡這個節日, 市面熱鬧, 歡欣
    [版主回覆12/07/2009 08:54:00]我都係享受冬天的寧靜和歡樂咋.

    回覆刪除
  3. "Very Happy Christmas"
    [版主回覆12/07/2009 08:55:00]you too you too! 聖誕快樂.

    回覆刪除
  4. 很有心機佈置聖誕樹啊! 很溫馨呀 !  
    [版主回覆12/06/2009 20:50:00]係呀, 寒冷的冬季, 點都要整返d warm 的東西嘅, haha

    回覆刪除
  5. 我見到有Forever Friends.. haha I like it!!!
    [版主回覆12/06/2009 20:33:00]哈哈, 妳真好觀察力呀! 他也是我妹妹的favorite!

    回覆刪除
  6. 時間過得真快, 又一年喇.
    我都預祝你及家人聖誕節快樂 !
     
    [版主回覆12/07/2009 08:57:00]其實每年都係, 每天返工開會解難, 都覺得好難過, 但係回望又覺得時間好快, 總算又平平安安啦, 感恩咖喇.
     
    祝妳和家人聖誕快樂.

    回覆刪除
  7.         你將間屋佈置得咁有氣氛!
    [版主回覆12/07/2009 20:56:00]係一棵很土砲的聖誕樹....太太欣賞嘛. 咁就夠啦!

    回覆刪除
  8. 你屋企好有氣氛呀!!~~^_^
    要整埋薑餅+火雞,真係諗下都開心~:p
     
    [版主回覆12/07/2009 21:01:00]自從有了自己的屋企, 我都習慣每年整一整, 夜晚放工返到屋企都warm d.......我都想整薑餅人呀, 火雞呢, 就唔係太好了

    回覆刪除
  9.         " 太太欣賞嘛. 咁就夠啦! "         你太太真幸福,有你呢個咁錫佢 嘅老公。          祝你倆有個幸福愉快 嘅聖誕!
    [版主回覆12/08/2009 10:30:00]謝謝.
     
    彼此啦, 我太太都對我好好咖.

    回覆刪除
  10. 聖誕快樂!
    真係好有聖誕氣氛喎!
    希望你得著真正的平安啊!
    [版主回覆12/08/2009 13:39:00]聖誕快樂.
    平靜安穩, 就是最好的了.

    回覆刪除
  11. Fatgarfield 肥加菲2009年12月16日 下午2:22

    Yeah Yeah! Happy December!
    [版主回覆12/17/2009 09:06:00]Winter Greeting!!

    回覆刪除