2009年11月14日 星期六

東歐行 - 第十四站-奧地利-雨中遊蕩薩爾斯堡

第二天早上, 仍下著滂沱大雨, 點算好呢........


Salzburg舊城區不是很大, 只是沿河一條街, 再一條商店街, 再一條後街, 就是這麼多, 下那麼大雨, 怎到處八.......


縮在一間老店, 先吃個上午茶再說吧........


 


雨越下越大, 不理了, 下雨又怎會掃到我的興........為了避免淋到濕透, 唯有躲進屋子與屋子之間的小巷.......


.......那知發現了上兩次忽略了的salzburg另一個世界.......



每條小巷, 都別有洞天, 有花檔.......



精緻的飾物店.........



咖啡座........




或者很別緻的櫥窗........



條條都別有洞天.......有趣有趣, 薩爾斯堡真是一個很有趣的小城市........難怪已成為世界文化遺產了.



穿過這條幽暗的小巷........



原來可以來到後街的市集.......




好靚的basils, garlics, 和各種蔬菜, 葡萄醋, 如果可以租下一間pension, 住幾天, 到處遊蕩, 買菜煮飯就好了........



到意粉店醫肚, pizza......普通咋噃, 不夠薄, 意粉.......! 比得上香港茶餐廳的湯粉......好淋呀, 歐洲人做的意粉, 竟然係咁! 唉.



不過, 我仍是很喜歡Salzburg.........不知有生之年, 還有沒有機會再來, 還未上過Salzburg castle呢!


10 則留言:

  1. 相中的歐洲色彩繽紛, 很是美麗。
    [版主回覆11/15/2009 22:06:00]呢個城市, 係好可愛的, 唯一係, 好似冇乜好好食的餐廳.........有一間, 吃包包的, 有龍蝦漢堡包吃, 都ok!

    回覆刪除
  2. 好悠閒呢!如果不是跟團,在此住上數天,閒盪一下,體驗歐洲人的生活情趣,那多好呀!
    [版主回覆11/16/2009 10:32:00]自由行, 在時間上實在安排不了........又想去多點地方.........留待將來啦!

    回覆刪除
  3.         啲 zuchinni 好靚,好吸引,俾我見到實會買 嚟試!
    [版主回覆11/16/2009 10:32:00]真係好靚, 睇見都好食.

    回覆刪除
  4. 有否參觀山上的城堡?
    [版主回覆11/16/2009 21:30:00]冇呀, 那天下大雨, 上到去也看不到遠景, 所以冇上去了, 緣慳一面

    回覆刪除
  5. 這些巷子有些露天有些有瓦頂好特別, 開放式的店舖, 但整潔舒適. 真係會留連忘返.
    [版主回覆11/16/2009 21:32:00]每條巷子都好有特式, 又潔淨雅致, 引人入勝, o岩晒我88888.

    回覆刪除
  6. 哈, 所以話退一步海闊天空, 另有一番景象呀 。
    [版主回覆11/16/2009 21:33:00]晴天雨天, 只要放開心情, 都係美好的一天.......如果返工有咁嘅心情就好了........

    回覆刪除
  7.         " 真係好靚, 睇見都好食 "
            咁你應該買 啲 zucchinni 返香港嘛,煮 餸又得,整蛋糕都得,得 咗!
    [版主回覆11/16/2009 21:52:00]要留幾日, 又要塞在行李o急, 殘晒喇.

    回覆刪除
  8. 嘩! d蔬果好靚呀, 如果最後一日比我見到, 一定會搬些返香港啊!
    [版主回覆11/17/2009 19:03:00]可惜冇見到靚生果, 否則立即吃番個.....

    回覆刪除
  9. 你一定有機會再去..
    CASTLE不大特別..起碼Bled Castle靚好多...
    [版主回覆05/22/2011 22:21:00]icic, 唔知呢, 因為去過冇幾耐, 有好多年都未必去了.

    回覆刪除
  10. 有没有去莫扎特和卡拉扬的故居?就在小巷内
    [版主回覆08/24/2011 08:49:00]只去左另一個比較出名的莫札特故居, 找不到卡拉揚故居的資料, 沒有去呀! 他是我年青時的偶像, 下次有機會, 一定去.

    回覆刪除