2009年11月7日 星期六

東歐行 - 第十二站 -Bled,這裏是人間嗎?

在斯洛文尼亞的西北, 接近奧地利的地區, 有一個很美麗的翠湖 ---- Bled.


令我驚豔的湖不多過5個, 加拿大Banff的Lake Louis, 紐西蘭南島的Queenstown的Lake Wakatipu, 奧地利Berchtesgaden附近的 Königssee, 瑞士Interlagen的Brienzersee, 意大利Como的Lake Como......每個都有動人心弦之處.


能在古堡俯瞰, 看山環水抱碧水寒山的, 是第一次.......



Bled係大自然在大地上的名畫, 而歐洲人亦在上面畫龍點睛, 盡顯低調優雅......



湖中一顆明珠, 我好想上去那小教堂呀!......



到湖邊回首, 絕壁上就是俯瞰之處的Bled Castle......



仍是百年前的模樣,



但已成為博物館.....




碧湖上的小船, 全是人手划的, 保持環境的寧靜乾淨.



好浪漫呀! 可惜時間所限, 沒有時間乘船了, 太可惜了.




舉杯喝咖啡, 何似在人間



 


14 則留言:

  1. 只有係電影見過, 好想去下.
    [版主回覆11/07/2009 22:07:00]哦? 係邊套電影? 這裏有上過鏡?

    回覆刪除
  2. 頭幾張相有迎乎仙境,不食人間煙火的境界呢!
    [版主回覆11/07/2009 22:10:00]真係心曠神怡呀!

    回覆刪除
  3. so touched... I love travelling too, but usually join a tour agency. Keep it up!!! ^^
    [版主回覆11/09/2009 09:21:00]真係留連忘返呀

    回覆刪除
  4. 哇~~ 綠藍呀!!  真係世外挑源!
    [版主回覆11/09/2009 09:22:00]如果何以在湖邊酒店住番日, 坐吓船仔就好了.

    回覆刪除
  5. 無添加嘅自然景色真係好吸引 。
    [版主回覆11/09/2009 15:44:00]全人力撐船, 冇噪音冇污染!

    回覆刪除
  6. 置身其中真有忘我的境界.  太美了,  湖清水淨.
    [版主回覆11/09/2009 15:45:00]如果可以在湖邊錯半天, 吃個lunch, 歎咖啡蛋糕就好了.

    回覆刪除
  7. 美境呀..... 很清靜!!!
     
    [版主回覆11/11/2009 07:31:00]係呀, 係全情中最美麗的山水......

    回覆刪除
  8. 好美~我也好想去那湖中的小教堂 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    [版主回覆11/11/2009 07:33:00]我都係呀, 可惜時間不夠..........

    回覆刪除
  9. 人間仙境, 世外桃源......好想去呀!
    [版主回覆11/11/2009 14:35:00]真係有幸今生都去過, 唔知我有冇機會再去呢.........不過我想去法國古堡和再去阿爾卑斯山線,

    回覆刪除
  10. 好有詩意....
    [版主回覆11/11/2009 15:25:00]好似仙境!

    回覆刪除
  11. hmmm
    [版主回覆11/19/2009 10:36:00]yeah!

    回覆刪除
  12. 拍得好美..天色很好, 可惜我當天,天氣太好, 反而糢了...
    更讓我想起QUeenstown
    [版主回覆05/19/2011 22:26:00]都係Queenstown靚d, 幾時有相睇呀? 等你.

    回覆刪除
  13. 好好好..相一定UPLOAD, 但心中的畫面是沒不磨滅的~~
    [版主回覆05/20/2011 15:51:00]冇錯, 心裏面的影像比照片的更難忘.

    回覆刪除
  14. 我好鐘意這幅相, 當日我去到, 都好想咁影...覺特好有思意..

    [版主回覆05/20/2011 15:52:00]有一種光暗遠近內外的對比.

    回覆刪除