2009年9月3日 星期四

我瘋了......

全因一本雜誌......看到這個蛋糕櫃......哇, 好多雪芳蛋糕呀! 去吃了! 但可能好貴bor, 死就死吧, 難得太太支持! 於是......


不說名字啦, 呢間係中環一間高品味名店......訂了的位子可以由落地玻璃門看到外面的中環景色......



首先奉上麵包籃, 十分精緻的......香蕉蛋糕, berry muffin, 各款薄脆, 烘脆的裸麥包.......


哎, 我最想看到的靚包包呢??.......好的麵包是不會烘脆的呢......



 地方很明亮, 有外籍歌手現場唱歌, 不知為何, 氣氛總不自在舒服


.......唔.......可能是table setting很行政feel, 可能是很多侍應站在周圍, 可能是附近的顧客有些太social gathering feel........


你可能說我駛唔駛咁"腌尖", 不過看看價錢就明白我係應該有要求了

 


叫了一杯鮮蕃石榴(芭樂)汁, 好喝; 另外一瓶挪威純淨天然水VOSS....就是水一枝咯.


這碗我見過最貴的皮蛋雞絲粥, 但一吃.......料極多, 太太說, 怎麼不像吃粥像吃蛇羹.......雖然不能比較, 但單說粥, 要好好向澳門三元粥品或細龜的水蟹粥學習.



這法國火腿Gruyère芝士雜菌庵列就相當好吃, 外焦內軟, 味道很鮮, 賣相骨子, 不過, 我都係唔喜歡伴碟的烘乾麵包......冇法, 我係包迷, 這樣對待麵包, 係暴殄天物.



叫杯茶, 冇我喜歡的Assam, 好, 就Darjeeling啦, 沖得好好, 茶味香醇, 冇我印象中的老餅味, 不過, 當我每飲完最後一口, 就立即有侍者前來替我斟茶,  哎呀 好有被監視的感覺呀! 我喜歡自斟自飲呢!


一讚是法國Sabre餐具好有高級味.



最緊張的時間到了, 我要點我最愛吃的蛋糕, 那知侍者說, 餅櫃中的蛋糕全是whole cake, eat-in的只有兩款+一款all-berries tart......吓! 有冇攪錯, 好失望呀!


唯有叫一款我少吃到的 coco cake, 係好好味的, 超鬆軟的雪芳, 香滑的椰子mousse, 加埋少少椰絲, 好吃, 不過總有點不是味兒.



又懷念日本了, 無論多麼豪華的餐廳, 氣氛都令人很輕鬆自在, 侍者像隱形, 但一招手就出現, 點蛋糕他們會整盤sample捧到你面前, 讓你親自點完, 再上蛋糕......


同樣價錢, 我想在東京銀座, 京都仙斗町, 神戶Tor Road, 會吃得更好呢,



吃完到樓下的玻璃店"寶屋", 朋友介紹一個陶瓷餅座, 本來我說了不買, 那一刻忽然閃出三個字 : 唔爭在!!! (意思是 : 反正都是了), 買!!! 大特價$40, 買吧! 當多喝半枝水!


這時節, 總要瘋一瘋.


沒有留言:

張貼留言