2009年8月15日 星期六

東歐行 - 第二站-德累斯頓-吃豬手啦!!!

這是德累斯頓的市郊, 真係風光明媚呀!!!


在這裡我們吃午餐, 又在另一處吃.......德國豬手晚餐, woooooow!!



餐包.....咦, 德國包也有這種白軟包? 噢! 乾乾的, 這真是地道歐洲包嗎?



今餐吃的是燉豬柳, 都算幾好味的了, 起碼不是鞋底, 夠淋.



甜品是芝士餅, 芝士濕濕軟軟的, 有點粒粒的, 不是滑的, 幾好味道! 不知是用什麼芝士?


 
 吃飯前到處八道地人吃什麼, 很多客人都是吃燉肉, 很多汁的, 咦, 伴碟的是一片片白色的東西, 是什麼? 哎呀, 為什麼我冇得吃呀! (後來終於吃到了, 在捷克)


----------------------------------------------------------------------------------


晚餐在一間地道的啤酒館, 吃德國豬手, 哇! 好似木瓜咁大, 仲要, 一人一隻!!!!!!



下午才在Dresden吃了個tea呀! 算吧, 吃少少吧, 老闆可能說我真折福, 可是真的不行了.


德國豬手, 原來不一定是鹹的, 有鹹有淡, 有烤有燉的. 我的是淡的燉豬手, 配一大堆鹹菜, 其實是好吃的, 不過就算最餓, 我也只能吃半隻.


 


唯有大喝地道黑啤酒, 在全世界最大的啤酒國, 德國和捷克, 我喝了一年的啤酒quota



這是酸乳酪撻, 一個威化杯盛滿了原味酸乳酪, 加幾粒德國漬櫻桃(是酒漬嗎? 吃不出酒味呀! 我上次找的就是這種了, 用來做黑森林蛋糕的).



中央肥胖開始來了......


12 則留言:

  1. 以團餐來說,算是不錯了,還有你這麼喜愛麵包,研究包包是樂趣,不吃麵包的人相對就很慘哩!
    [版主回覆08/16/2009 10:31:00]團餐真係認真不錯了, 天天都是扒扒扒, 肉肉肉, 攪到我好想吃唐餐, 不愛吃包就更糟了    :p

    回覆刪除
  2. 歐遊 , 好羨慕呀 !
    [版主回覆08/16/2009 10:32:00]我的做人目標, 就是懶, 和玩,  

    回覆刪除
  3. 看上去很不錯呀!

    [版主回覆08/16/2009 10:34:00]很不錯呀, 我喜歡酸嘛, d乳酪和漬櫻桃都是酸咪咪的呢!

    回覆刪除
  4. 嘩 ! 豬手好靚呀 ! 我之前去的歐洲團都無咁好食用   !  餐餐中不中, 西不西的菜式。你去的是什麼豪華美食團呀 ? 貴不貴 ?
    [版主回覆08/16/2009 10:36:00]這個又不是太豪華團.........以前的團很多中餐, 現在不同, 多好多西餐, 不過又令我掛念中餐了........

    回覆刪除
  5. 豬手...正呀!!!
    [版主回覆08/16/2009 10:37:00]都正呀, 好正宗, 不過我吃不了那麼多肉呢!

    回覆刪除
  6. 等我都去打聽一吓呢個芝士餅先.
    係德國飲啤酒嘅杯原來係窄腳的.
    樣樣都好味
    [版主回覆08/16/2009 11:50:00]呢個芝士餅係團食呢, 外面的餅店都好多賣芝士餅的, 仲有兩種蛋糕, 在德國的, 我好想試但係冇肚了........一隻係有d杏仁在表面的, 中間是一層吉士醬, 叫 bienenstich(bee sting)  ; 另一隻是表面是碎酥皮, 下面是兩層厚厚的, 一層是白的, 一層是淡黃的, 不是芝士便是mousse.........我都未吃呢!

    回覆刪除
  7. 噢!地利 Oh!tria2009年8月16日 凌晨2:55



    呢隻麵包喺呢度未見過喎 , 專為港人而製
    [版主回覆08/16/2009 11:59:00]呢隻包係在Dresden的市郊一間啤酒館吃到的, 歐洲人都會吃軟豬仔的, 這麼白就好少見了.
     
    當地館子也喜歡吃一些很白的麵包, 不過是大大條的, 切片伴碟. 後來在捷克也吃到.

    回覆刪除
  8. 多數見都係烤既, 原來有燉豬手! 又幾得意! 會唔會肉嫩滑d~ ...旁邊d酸菜好想食呀~~
    [版主回覆08/17/2009 10:13:00]係呀, 有不同風味的呀! 酸菜合我, 鹹鹹酸酸配淡豬手是對的呢!

    回覆刪除
  9. 你有沒有入番d漬櫻桃,你中央肥胖都好過我~~~~~~全身肥腫難分架
    [版主回覆08/17/2009 10:15:00]我沒見市面上有賣呀.......全身肥胖, 咁即係好均勻啦, 都係好的.
     
    我的小腩都不知怎可甩掉..........冇決心啦.

    回覆刪除
  10. 好奈冇去歐洲喇, 羨慕中.
    [版主回覆08/17/2009 10:17:00]我以為妳話好"冇奈"........
     
    玩真係好好呀!!!!

    回覆刪除
  11. 德國開名嘅豬手餐耐不耐都幾好食架.
    [版主回覆08/18/2009 17:58:00]真係未試過一隻肥手打埋來

    回覆刪除
  12.         " 中央肥胖開始來了...... "         美食當前,邊個都忍唔到口啦!
    [版主回覆08/21/2009 17:28:00]食左好多扒, 我都唔係好慣呀!

    回覆刪除