2009年7月30日 星期四

I am in Budapest

Hi everybody,


I am now in Budapest Hungary.


It is almost impossible to connect to Yahoo! Blog(only Yahoo! Blog)


I am fine. C U


21 則留言:

  1. 見你update咗....以為你返咗嚟整埋包出埋blog添.....
    [版主回覆08/06/2009 21:08:00]我都想係歐洲做包呀, 食就食左好多了, 稍後告訴你們啦!

    回覆刪除
  2. 好掛住你呀friend!
    [版主回覆08/06/2009 21:14:00]等我探吓你先

    回覆刪除
  3. 你要吼準時間架!!HK人瞓晒覺你就入到架喇 食得飽吾飽呀
    [版主回覆08/06/2009 21:18:00]可惜我冇帶notebook, 酒店又好少有公用電腦呢, 唉, 算啦, 我總算領教了妳們的感受了.........
     
    超飽呀!!! 每天每餐都係鋸扒, 我問可不可以改吃三文治/pizza/pasta, 領隊都笑而不答, 我帶左個中央肥胖小肚腩返來呀!!! 近心口嗰隻呢........我帶去的零吃, 全部帶回來呢!!!!

    回覆刪除
  4. Yo....好正喎, 影多D城堡同大橋相返黎呀, 日夜都要  Enjoy
    [版主回覆08/06/2009 21:19:00]哈哈, 妳一定去過了, 好熟喎, 我當然冇錯過啦!!! 慢慢給大家看.

    回覆刪除
  5. Have a wonderful journey !
    [版主回覆08/06/2009 21:19:00]thanks! 真係好wonderful!!!

    回覆刪除
  6. 快D翻啦! Have a nice holiday!
    [版主回覆08/06/2009 21:20:00]我覺得太快回來了, 玩到喪!!!

    回覆刪除
  7. 你嗰度啲Hungary牛肉好食麻 ?
    [版主回覆08/06/2009 21:23:00]有呀, 吃了匈牙利牛肉湯.........不過冇吃到匈牙利牛肉, 導遊說我們吃的匈牙利牛肉, 在匈牙利是沒有的喎.......不知是不是......

    回覆刪除
  8. 食唔食得慣D匈牙利餐呀?? 唔好餓親喎... 仲有記得影多D相呀!!!
    [版主回覆08/06/2009 21:32:00]唔慣呀, 我吃穀物和蔬菜多的, 一下子吃了我一年的肉扒, 啤酒, 唉. 照片2000多張.........haha

    回覆刪除
  9.         玩得開心 啲 喇!
    [版主回覆08/06/2009 21:32:00]勁開心呀!

    回覆刪除
  10. 布達貝斯
    [版主回覆08/06/2009 21:36:00]係呀, 仲有很多有魅力的城市呢, 布達佩斯呢, 都ok啦!

    回覆刪除
  11. wah wah~ 你玩得開心D 啦~~ 不要太掛住我地啦~~~XDDDD
    [版主回覆08/06/2009 21:40:00]雖然每天都玩到喪晒, 不過我都時時想上網看妳們的呀, 可惜我冇帶notebook, 歐洲酒店的公用電腦又好少, 能看中文字的更少呢!

    回覆刪除
  12. wow, 玩得開心D! 我整定d chiffon等你返 .
    [版主回覆08/06/2009 21:45:00]好好好, 我來看看先得!!!

    回覆刪除
  13. ph啱呀, 要香港零晨三點至六點的時段最好.
    Have fun!
    [版主回覆08/06/2009 21:45:00]那段時間, 我仲喪玩緊呀!

    回覆刪除
  14. 玩得開心d 同多d好嘢
    [版主回覆08/06/2009 21:46:00]勁開心, 時間過得太快了..........

    回覆刪除
  15. 一定玩得好開心啦! 等你的分享啊!
    [版主回覆08/06/2009 21:46:00]一於咁話, 可以講足幾個月, 抵呀!!

    回覆刪除
  16. 就快又見到你了,記得派手信比我地啊﹗ho.....ho....ho.......
    [版主回覆08/06/2009 21:48:00]係呀, 我又回歸了!
    手信雖然歐洲冇乜選擇, 都買左少少的! 香港應該冇的!

    回覆刪除
  17. 還有我呀! wagakakaaa
    [版主回覆08/06/2009 21:49:00]一定一定, 好的色, 冇乜用, 應該吃得的

    回覆刪除
  18. Fatgarfield 肥加菲2009年8月5日 凌晨1:40

    Oh, enjoy your trip and don't think about your blog lah!
    [版主回覆08/06/2009 21:50:00]I even almost forgot my surname

    回覆刪除
  19. 快d返呀,俾靚相我睇------
    [版主回覆08/06/2009 21:52:00]好好好! D相, 真係唔講得笑.......不是我勁, 而是那裏每處都是一幅畫
     

    回覆刪除
  20. 為食加菲netnet2009年8月5日 晚上9:32

    還在匈牙利, 何時會回...好想...看你.....D旅遊相呀...
    [版主回覆08/06/2009 21:53:00]話咁快已回來了, 我會給妳看......照片 的

    回覆刪除
  21. oh....so envy!!! have a nice trip!!! want to see your photos!!!
    [版主回覆08/06/2009 21:54:00]you can go too! I just join a group, even a group, it gave me many memories!!

    回覆刪除