2009年7月22日 星期三

有得食好快d食 - 要遠遊了

這是一碗很普通的魚生飯, 在我常吃的一間館子可以吃到, 但有排都冇得吃了, 應該是說 : 有排都冇啖好吃了.......



我和太太將要到東歐一遊......去過三幾次歐洲, 都吃不慣那裏的西餐, yc, 妳的西餐好吃得多多多!! 法 , 意好一點, 德, 奧, 瑞, 比, 荷, 英都......唉! 我想, 東歐也不會有驚喜吧!


 


不過, 歐洲的崇山峻嶺, 河流湖泊, 大城小鎮, 教堂文物, 卻是令人折服, 尤其是沿著阿爾卑斯山的歐洲小城, 到過方知那是人類文明的精粹. 值得一去.


 


各位, 回來再敘吧! 我會掛念你們的呀!


 


45 則留言:

  1. 一路順風,玩得盡興! 還有小心吉卜小朋友小偷,小心荷包呀!
    [版主回覆07/22/2009 16:08:00]哈, donald妳真知聲了, 我第一次去巴黎就中過招了, 幸好大話夾好彩, 有驚無險......我一定不會再犯的了.......

    回覆刪除
  2. 旅途愉快! 各個地方都有它的飲食文化, 你要試多D給我們介紹啊.
    [版主回覆07/22/2009 16:22:00]一定會! 以前去的時候, 還未懂做包, 也不太重視吃, 今次.......希望有啖好吃啦.....

    回覆刪除
  3. 你要去旅行呀, 那返來再幫我研究戚風吧, 祝你旅行順順利利, 開開心心.
    [版主回覆07/22/2009 16:22:00]好的好的, 希望我回來時, 見到好多好多雪芳蛋糕!!

    回覆刪除
  4. 你今次去邊呀?我9月會去克羅地亞和斯洛汶尼亞.主要都是看風景.
    [版主回覆07/22/2009 16:24:00]還有捷克和匈牙利.........我都係被她的風景吸引, 未去過, 有點新鮮感.

    回覆刪除
  5. 旅途愉快! 等你的分享呢.
    太誇獎了 .
    [版主回覆07/22/2009 16:24:00]好好好, 回來看相, 也吃妳的西餐......

    回覆刪除
  6. 嘩!!!!! 羡慕死啦, 仲話無啖好食
    [版主回覆07/22/2009 16:32:00]其實又係好開心的, 不過妳也嘗過她的"雙頭包"早餐, 和"大塊肉"扒餐吧, 天天都是........我都會盡量去欣賞的!

    回覆刪除
  7. Relax! Enjoy the trip!
    [版主回覆07/22/2009 16:28:00]回來見!!

    回覆刪除
  8. 一路順風
    [版主回覆07/23/2009 08:16:00]回來見

    回覆刪除
  9. 旅途愉快, 玩得開心d呀
    [版主回覆07/23/2009 08:17:00]謝謝, 回來見!

    回覆刪除
  10. 噢, 咁咪有一排都唔見你同你的雪芳囉?
    [版主回覆07/23/2009 08:26:00]回來整多幾個先, 我講雪芳呀

    回覆刪除
  11. Moon,祝你們旅途愉快-----影多d靚相回來呀!
    [版主回覆07/23/2009 08:28:00]好的好的, 我都拿足彈藥了, 回來見wendy.....

    回覆刪除
  12. 祝你旅途愉快!乜那裡真係咁差咩啲食品?
    [版主回覆07/23/2009 08:29:00]唉, 四個字, "滯而不飽" 好空虛.......回來談, 關機了,

    回覆刪除
  13. 祝你旅途愉快~
    [版主回覆08/06/2009 19:31:00]thanks! 我回來了!

    回覆刪除
  14. 哈哈...你就好啦....去旅行LU
    [版主回覆08/06/2009 19:32:00]等左好耐了, 不過好快又玩完了......

    回覆刪除
  15. 祝你和moon太一路順風,旅途愉快!
    等你影些靚相回來,帶我遊一轉..............
    [版主回覆08/06/2009 19:33:00]謝謝, 會的會的, 真有說不盡的話題, 怕太多了, 一路寫一路忘了

    回覆刪除
  16. Have a nice vacation!!
    [版主回覆08/06/2009 19:33:00]thanks!!

    回覆刪除
  17. thks for sharing
    [版主回覆08/06/2009 19:34:00](Empty)

    回覆刪除
  18. 東歐..... 想去好好好耐啦!
    真係非常之好羨慕呀!
    [版主回覆08/06/2009 19:35:00]我都係第一次去, 真係好精彩, 不過一定要去埋克羅地亞, 斯洛文尼亞, 斯洛伐克呢!

    回覆刪除
  19. 嘩 ! 歐遊好開心啊 ~ 唔駛掛住我地, 玩得開心 d , 影多 d 相就好啦 !
    [版主回覆08/06/2009 19:36:00]玩到我心都喪埋呀! 不願回家呢!

    回覆刪除
  20. 原本也打算今年去東歐的...但計劃要延違遲了....好想看你遊記呢...羨慕ing!!!
    [版主回覆08/06/2009 19:37:00]總會去到的, 看住我的遊記先, d相超靚呀! (當然不是我的技術啦!)

    回覆刪除
  21. 噢....東歐遊吧......正哦^^
    玩得開心啲呀~
    [版主回覆08/06/2009 19:38:00]簡直係千姿百態, 十分難忘, 十分享受!!!!!

    回覆刪除
  22. Enjoy~~~
    [版主回覆08/06/2009 19:39:00]真係十分享受呀!

    回覆刪除
  23. 玩得開心d 啦 !! 去幾多日呀 ?
    [版主回覆08/06/2009 19:39:00]14日.......不太夠, 可惜冇得再長d!

    回覆刪除
  24. 嗚﹗我都叫你帶埋我去咯,又漏底我
    [版主回覆08/06/2009 19:41:00]可惜我冇隨意門啦 , 又冇錢買notebook即場轉播.

    回覆刪除
  25. 玩得開心d啦~~
    [版主回覆08/06/2009 19:43:00]好開心呀, 真係好想再去埋德國童話之路, 法國古堡之旅.......可惜又要等好多年了.

    回覆刪除
  26. (Empty)
    [版主回覆08/06/2009 19:43:00](Empty)

    回覆刪除
  27. 玩得開心d
    [版主回覆08/06/2009 19:44:00]實在太開心了!!!

    回覆刪除
  28. 好耐之前我都去過捷克和匈牙利.去布拉格一定要看看舊城區的夜景,而布達佩斯要在黃昏欣賞藍色的多惱河.其實多惱河是綠色的,但爲何叫藍色的多惱河?看過後自然會明白.  最緊要玩得開心D.
    [版主回覆08/06/2009 19:57:00]哈哈, 你真係知地方了.
     
    布拉格我都好喜歡呀! 不過就冇得睇夜景了, 因為第二天下午就要去Krumlov小鎮.
     
    布達佩斯呢, 我都有去遊船河, 不過布達佩斯的多瑙河就冇想像中咁浪漫.......
     
    我玩得好開心呀!! 合晒我八掛的習慣呀!
     

    回覆刪除
  29. 咁開心^U^
    [版主回覆08/06/2009 19:57:00]勁開心呀!

    回覆刪除
  30. 玩得開心d, 旅途愉快呀。食多d影多d返黎同我地分享
    [版主回覆08/06/2009 19:59:00]旅程好快又完了.......好好玩呀! 不過呢食物就............等我慢慢告訴你啦!

    回覆刪除
  31. 自從有兩個仔之後,好耐都未去過咁遠喇... 羨慕~ing...
    [版主回覆08/06/2009 20:00:00]係呀, 做媽媽係好困身的, 不過有一天會甩身呢!

    回覆刪除
  32. 玩得開心啲 , 盡情消費 !!
    [版主回覆08/06/2009 20:03:00]好開心呀!!!! 不過呢, 歐洲東西不合我, 我只係買了一瓶糖和一瓶鹽給自己, 消費得最多係........洗手間費, 真的呀!!!

    回覆刪除
  33. 請問呢間 Japanese restaurant 喺邊度?
    [版主回覆08/06/2009 20:04:00]呢間就係沙田新城市的百瀧了, 他們的pizza都好吃的呀!

    回覆刪除
  34. 月兄! 玩得開心d啊~坐穩機啊~ 果時我去左幾星期法國,最尾超掛住媽咪煮d餸,回程臨上機打左個電話比媽咪,叫佢要買定乜乜乜餸呀!
    [版主回覆08/06/2009 20:10:00]哈哈, 係呀, 歐洲真係好正呀! 不過食物呢, 真係唔慣, 妳去法國自由行都這樣思念媽媽的菜, 我去東歐仲思家鄉菜呀!
     
    我返來第一餐就吃了壽司呀!

    回覆刪除
  35. 23,24~~~~立秋
    [版主回覆08/06/2009 20:11:00]大暑剛過, 邊有咁快立秋呀

    回覆刪除
  36. East Europe 其實有好多野好食架!
    [版主回覆08/06/2009 20:35:00]哎呀, 可能我是跟團啦, 大部份都是西餐廳, 吃扒吃到我中央肥胖呀! 可能有好多東西我都未吃過啦, 等我慢慢告訴你們啦!

    回覆刪除
  37.         玩得開心 啲啦!
    [版主回覆08/06/2009 20:40:00]勁開心呀, 我真係好適合旅行生活的!

    回覆刪除
  38. 旅行玩得開心D吖! 我跟你的食譜做咗啦! 成功架!  Thank you 你.
    仲有, 我想話比你知點解我上次失敗, 原來我拿錯左包高粉來做戚風吖! Ha! Ha!  
    [版主回覆08/06/2009 20:42:00]okok, 正丫!
    吓, 高粉 x______x, 不過話時話, 真係有d食譜係用高粉做雪芳, 我估我都吃過!! 在日本!

    回覆刪除
  39. 玩得勁開心先好返嚟呀~ ! 有手信就最好喇~!哈哈......
    [版主回覆08/06/2009 20:49:00]勁開心呀 !!! 唔願凡返呀!!!
     
    手信呢! 唉, 歐洲東西真係不吸引的, 我只係應景買了不入流的莫扎特朱古力和咖啡酒, 唉, 想吃JPH, LMDC, no lar, 一間都見不到.......

    回覆刪除
  40. 出遊炸駭得我,仲以為你仲乜......
    玩得開心D
    [版主回覆08/06/2009 20:50:00]梗係啦, 妳估我去........日本咩 , 日本就食得開心了.!!!

    回覆刪除
  41. 哈哈.. 還以為忘到唔得閒寫blog, 原來是嘆世界才真...玩開心d呀..影多d靚相回來...
    [版主回覆08/06/2009 20:58:00]玩到個心都喪晒, 仲留左係薩爾斯堡呀!

    回覆刪除
  42. Bon Voyage!!!
    [版主回覆08/06/2009 21:04:00]Merci!
    Danke sehr!
    學左呢兩句咋

    回覆刪除
  43. 嘩 ! 羨慕 !
    [版主回覆08/06/2009 21:05:00]工作的目的呀!

    回覆刪除
  44. 唉 ! 又無講幾時返 ! 
    [版主回覆08/06/2009 21:05:00]返左來loh!

    回覆刪除
  45. 去玩, 咪好 lor, 我都吾知多想, 玩得開心d啦
    [版主回覆08/06/2009 21:06:00]玩好似吸毒, 會上癮o架!!!

    回覆刪除