2009年4月17日 星期五

我回來了

澳門2009-4


去了澳門小遊幾天 , 和太太拋下一切俗務日夕相對遊遊蕩蕩, 雖然只是吃吃逛逛像探老朋友 , 但也很寫意和開心呢!



到了今天 , 去日本甚至歐洲澳紐, 加拿大的樂趣, 和去澳門, 樂趣的分別已不算很大了, 心之所適, 就是旅行的好去處.......當然很大的原因是日yen太貴啦


 


等我介紹下這老友城市啦~


8 則留言:

  1. 張相影得好靚呀!
    [版主回覆04/18/2009 09:16:00]這條路是很好的欣賞夜景的地方呀!

    回覆刪除
  2. 又去澳門!今次又食了什麼好野?
    [版主回覆04/18/2009 09:19:00]這次主要也是吃一些老朋友, 去了澳門多次, 漸漸已經儲了一批食店, 每次也不由自主去幫趁, 今次只有一兩間是新的呢.

    回覆刪除
  3. 原來外遊回來, 怪不得這幾天那麼寧靜喇
    你影得澳門很美呢.
    今天yahoo blog不知是否有問題, 你是第一個可以順利留言的.
    [版主回覆04/18/2009 20:15:00]hehe, 這幾日冇晒聲氣呀!
     
    澳門真的好多特別的景物, 只可惜, 我的相機子是一部傻瓜機, 好多景物都拍不出呢!
     
    yahoo! blog真係好麻煩呀!!!!! 時時都失靈呢........妳的缽仔糕好正呀!

    回覆刪除
  4. ee? 你都好鐘意去Macau喎 ~
    [版主回覆04/18/2009 20:32:00]去開有感情呀!

    回覆刪除
  5. 哈, 不見幾日你原來去了澳門~ 似乎真的好喜歡去bor~
    [版主回覆04/18/2009 20:34:00]係呀, 那裡找到香港所沒有的樂趣呢, 不過隨住過度發展和老一代的淡出, 澳門的特色漸漸消失了, 要去趁這幾年了.

    回覆刪除
  6. 你識得在適當時候......適當的放鬆自己,好為你高興~
    水中倒影的澳門塔,擁有它豎立風采,靚!
    [版主回覆04/18/2009 20:36:00]我係識得吃不識做的
    拍攝這夜景的地方, 是澳門最浪漫的一條路呀, 以前未填海, 仲浪漫呀, 拍拖勝地呀!

    回覆刪除
  7. 我仲以為你去咗OT, 原來去嘆世界, 又帶咗幾多SEXY猛男返黎呀
    [版主回覆04/19/2009 22:36:00]係呀, 真係好歎呀, 我仲去了本店買了不少猛男, 分給各老友, sexy呀!

    回覆刪除
  8. 我代表macauee 歡迎你 & 多謝你推動macau 經濟  有空再來啦 !
    [版主回覆09/25/2009 21:19:00]言重言重, 我會再來的!

    回覆刪除