2009年3月22日 星期日

花見のパン - 17抹茶紅豆包

又有得開爐了, 玩啦玩啦! 做什麼好呢.........


........又是櫻花時節, 可是今年雜務纏身, 日yen又高........唯有做一個日本風味的包包, 聊表嚮往啦.



17小時紅豆綠茶包包, 貼上櫻花漬......



麵團仍是很黏, 中種加了麵團後越搓越黏, 草草成團發酵, 不過發酵後又幾靚喎!





18 則留言:

  1. 哇!! 好浪漫!! haaa 如果細D的話有D似日本果間獅子狗店! 
    [版主回覆03/22/2009 22:55:00]hehe, 做型不太和風, 咦, 妳在日本見過?

    回覆刪除
  2. 好鬼靚呀!係唔係包入甜到漏罐頭紅豆呀?
     
    [版主回覆03/22/2009 22:55:00]不是罐頭呀, 罐頭的一般是"yu de azuki"(煮紅豆), 比較稀, 不好包的, 我用的是膠盒裝的"tsubu ang"(粒粒豆餡), 杰好多 , 亦甜好多.........唔甜唔日式呀!

    回覆刪除
  3. 好靚呀! 真應節, 現在是看櫻花的時候!
    [版主回覆03/22/2009 22:52:00]唉, 今年唔去了, 唯有遙想啦!

    回覆刪除
  4. 好和風wor~~~ 我都未試過用綠茶整包, ... 下次試吓先~~~
    [版主回覆03/22/2009 22:52:00]如果妳喜歡綠茶d青味呢, 妳會喜歡的, 我就喜歡了, 佩紅豆都好夾的.

    回覆刪除
  5. 唉..你就好啦! d包包好成功呀 ! 我D包都係無乜進步, 想問下你用機搓定手搓?
    [版主回覆03/22/2009 22:46:00]手搓, 這是我的興趣.........或者是沒地方買KA的借口啦........

    回覆刪除
  6. 好靚呀~櫻花邊度買架?
    [版主回覆03/23/2009 07:40:00]櫻花是很久前去日本時買的鹽漬櫻花, 再放在雪櫃裏, 可以放很久, 日本人都幾喜歡用它來泡水喝, 或者用在糕包上的.

    回覆刪除
  7. 我次次都好想係citysuper買果隻膠盒裝紅豆 ~ 不過實在太多 ~ 用少少又放係度 ~ 要唸辦法消滅佢的確好煩﹗
    [版主回覆03/23/2009 08:02:00]我買了一盒, 用了很少, 用保鮮紙包好 , 放在雪櫃裏, 都可以留好耐的呢. 我都想不到其他方法消滅它, 總不成開水煮紅豆沙(不是那回事嘛), 所以只好雪雪雪.

    回覆刪除
  8. 屋企有罐紅豆, 仲諗住學下人整紅豆包tim, 加d麵粉煮杰佢可以嗎?
    [版主回覆03/23/2009 08:03:00]真的太稀了, 加麵粉煮杰, 都可以呀! 冇咁甜添.

    回覆刪除
  9. 羨慕得很, 你做的包包真係好正. 見到啲包肉好軟熟, 好想食呀.
    原來真係人要衣裝, 加上那幾朶花花, 完全靚哂
    [版主回覆03/23/2009 08:23:00]麵包都幾軟熟, 不過其實都會慢慢老化的呀.
     
    用得唔好嘥嘛, 呢d乾花好少機會用的呢!

    回覆刪除
  10. ............ 靚! 包包帶出囡孩子鬱鬱的韻味?
    其實,綠茶做包味道如何?如果話香蘭汁有臭青味,綠茶咪更加重味?
     
    [版主回覆03/23/2009 08:24:00]哇, 有無咁誇張呀~~~~~~
     
    係呀, d青味好勁呀, 如果唔習慣就會覺得難吃, 不過我時時飲綠茶, 就覺得香.

    回覆刪除
  11. 一係用黎整抹茶紅豆磅蛋糕?﹗再唔係包湯丸用晒佢
    [版主回覆03/23/2009 13:40:00]都可以, 都可以, 不過日本紅豆係勁甜, 下次可能煲紅豆沙順便留d用來煮紅豆餡.

    回覆刪除
  12. 包包好靓 ,绿茶我都喜欢喝,不过做蛋糕或包包方面试过就好....
    [版主回覆03/23/2009 13:51:00]係, 唔慣的話都幾怪的, 綠茶雪芳蛋糕就ok

    回覆刪除
  13. 做得好靚!! 加上那朶花(吾係亞芳喇??), 像街賣品呢!!! 我就是怕了那綠茶味, 所以從來沒有用綠茶烘焙. 
    [版主回覆03/23/2009 17:46:00]hehe, 各人唔同口味啦, 我是哈日族呀, moon嫂晚晚都飲一杯, 我都飲慣了呢!

    回覆刪除
  14. 好靚呀,你做d包包可以公開食譜嗎?我都想試下。
    [版主回覆03/23/2009 20:09:00]咪係17小時的"天然麵包香"囉........
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=15040
     
    也可以參考阿堅的網頁呀!
    http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430;jsessionid=AD738F43AD29728F19A53F21A542C016?catname=17+%E5%B0%8F%E6%99%82%E9%BA%B5%E5%8C%85%E7%B3%BB%E5%88%97

    回覆刪除
  15. 仙姐的抹茶紅豆包嗎?d櫻花好靚呀?很難得焗完d顏色都可以保持到!個包望落好溫柔,一d都唔似是男士的手作!hahaha
    [版主回覆03/23/2009 20:14:00]係呀, 日本人好喜歡用呢d櫻花漬物做包餅的呢!
     
    個包......好柔軟就真的........係我的手做的, 咁我.........啋!

    回覆刪除
  16. 個綠茶包包本身已經好靚 , 再加上櫻花真係錦上添花 !  而焗完出嚟啲櫻花重係粉紅色喎, 無走樣, 靚!
    [版主回覆03/23/2009 20:25:00]hehe, 用埋我d倉底貨呀, 咁d櫻花又係幾靚呀!

    回覆刪除
  17. 洗唔洗靚成咁呀 ~唔單止雪芳叻,整包一樣掂 你太太真幸福啊
    [版主回覆03/24/2009 21:20:00]hehe, 都ok, 幾靚, 包包是我最終極樂趣呢! 我太太, 對糕包興趣不大, 難得她不反對我攪攪陣, 都好呀!

    回覆刪除
  18. 吖!原來你係男生來的!! /_\ ""
    [版主回覆03/28/2009 08:39:00]我一直都係男的喎, 冇變過

    回覆刪除