2009年3月15日 星期日

17花花雜果仁包包

真的很久很久沒做包包了, 不行了, 手痕呀!


買定雜果仁(葵花子, 南瓜子, 松子), 加點紹香園的合桃, 加州提子乾,


星期五傍晚做了一個17小時種, 星期六動手, 雜果仁包包加"天然麵包香"的封面花花做形........



加了中種的麵團是比較黏, 減了點水份, 灑了點手份, 都成了.


碰巧天氣轉冷, 發酵慢了很多, 座熱水吧. 做型很好玩呀, 拿一個布丁杯和一個8吋蛋糕模, 很有趣呀, 只是界痕超爛, 已經用了最利的刀子, 還是拖泥帶水.......


最後發酵很慢, 一小時了, 心急起來有點發酵不足



都ok啦!

 


起來很有咬口, 好香呀!



23 則留言:

  1. 呵呵呵, 真係放埋亞芳一二邊, 搵亞包 , 好靚仔呀. 本書我睇過, 已揀起些想做的, 今日亦做了個中種, 明日開爐去!
    [版主回覆03/16/2009 07:50:00]雪芳實驗暫告一段落, 不過都有整呀, 遲d post.
    好, 等我過黎睇下妳個靚仔包先.

    回覆刪除
  2. 我都買左呢本書呀~~好想快d做
    [版主回覆03/16/2009 07:59:00]一於試吓啦!

    回覆刪除
  3. 好想搓包, 但呢幾日隻手好痛 ... 唯有望包止渴啦 ...
    [版主回覆03/16/2009 08:04:00]妳隻手點呀? 好番d未? 有冇打算買KA幫吓手?

    回覆刪除
  4. 呵呵呵.....講到做到呀! 標笛浮渦!
    [版主回覆03/16/2009 08:13:00]都幾靚, 但係未到家呀, 個肉質可以再鬆D. 遲D再暖D可能好D

    回覆刪除
  5. 妳放棄了雪芳啦? 呢個包包造形我愛呀, 我做了仙姐的包包, 不過俾我烘濃了呢
    [版主回覆03/16/2009 08:17:00]hehe, 怎會呢, 我兩樣都愛玩的呢. 不過呢個包包做實驗次數太少, 仲未算好成功, 我覺麵團很難搓滑, 和鬆身得未夠, 下次再鬆耐d.
     
    等我來睇吓妳的成品先.

    回覆刪除
  6. 終於整包喇~~~ 好好呀~~ 我都整左, 先姐話手搓要減水份一半, 我跟左. 我完全唔駛用手粉, 個麵團都好好~~~ 當然你個更好啦~~~
    你整粉量好多嫁!!?? 咁多包既~~
    [版主回覆03/16/2009 08:36:00]係啦, 我減了3%水左右, 仍是很黏, 搓新鮮麵團反而好好搓, 又滑又不黏, 難道中種是令麵團黏? 減一半水.........即係只用一本水, 咁咪好少水?
     
    我搓了500幾克麵粉呀, 加上其他配料大約1000g啦, 我ok的, 可以handle到, 也不是特別用力, 只是麵團好黏, 最後都加了粉.

    回覆刪除
  7. 嘩...真係好多~~~ 我300克粉! 功勁呀..你...

    回覆刪除
  8. 好正!我又試整麵飽。唔知個麵種擺長佐時間,多過20個鐘,會點?

    回覆刪除
  9.  
    A moon, yr wife must crazy for you as you're so capable .......

    回覆刪除
  10. 花花做形都几靓, 不过界痕就本书的封面靓d .......甘多分量...好劲啊!!

    回覆刪除
  11. 好掂, 係咪外脆內軟嘅呢, 我至愛.
    [版主回覆03/16/2009 21:33:00]焗好嗰陣就係, 但香港的天氣, 放一日已變質, 要翻焗了.

    回覆刪除
  12. 做得好靚呢,望落同仙姐的差唔多!
    [版主回覆03/16/2009 21:34:00]那裏那裏, 形似神不似呀, 差得遠吧!

    回覆刪除
  13. 果仁包包我的至愛呢.
    [版主回覆03/16/2009 21:36:00]真係好香, 不過呢, 包肉仲係唔夠鬆身, 可能我心急了點, 加上那天剛巧碰著轉涼呢!

    回覆刪除
  14. 嘩...真係一無一樣...........超正.
    [版主回覆03/16/2009 21:40:00]似似地啦, 不過仍然是生疏了一點......未成火侯的呢.

    回覆刪除
  15. 超掂喎~同仙姐本書一模一樣 等我又搓吓先
    [版主回覆03/16/2009 21:41:00]很粗糙咋, 刀功一點也不精細, 界到拖泥帶水呢!
     
    妳快d試下啦. 大家交流一下.

    回覆刪除
  16. 原來麵包界刀都有專用的。
    http://www.bakingarts.com.hk/shop_bread.html
    [版主回覆03/16/2009 21:47:00]這刀子我都有一把相似的專用界刀, 可是呢, 效果麻麻, 不及老人牌, 只是老人牌用竹簽穿著, 用力不太就手, 我知有一種專門用來穿著刀片用的柄子, 很好拿, 可是找不到呢!
    我為了買一把鋒利的scoring knife, 都算費煞思量, 可是總未找到削麵如泥的, 次次都是拖泥帶水的.

    回覆刪除
  17. 我想問做呢個份量需唔需要用大機打??
    如果做半份係唔係除2就得?
    [版主回覆03/17/2009 08:13:00]真係好大舊呀, 我估要家用KA才行吧. 半份是除2的.

    回覆刪除
  18. 仲未好翻, 職業病, 耐不耐就發作 ! 有諗過買 KA, 但唔平呀 ... 不過手搓其實都幾過引, 搓得靚時好有滿足感 !
    [版主回覆03/17/2009 08:20:00]咁妳要好好護理了. KA呢, 還有是 - 冇位放了, 為了自己的興趣, 佔太多空間, 總覺得不太好的 . 而且我都好享受手搓的樂趣.. 總覺得很自家製的.
    打蛋糕呢, 因為機器細, 和我不太享受那高頻的抽打, 所以就用機打多d.

    回覆刪除
  19. 好有咬感的果仁包。
    界痕真係好難,我好多時界到漏氣。
    [版主回覆03/17/2009 08:38:00]係, 這個包包是偏實鄭的, 我都好想找到一個方法做到我吃過像綿花般鬆的麥包.
     
    界痕要刀夠薄夠利, 手勢乾脆利落和快, 要練好耐. 界完漏一點氣是正常的. Reinhurt本書說漏氣是提供空間給麵包在爐裏膨脹, 我都試過, 一膨脹便不覺得之前的漏氣了.

    回覆刪除
  20. 終於忍唔住啦!
    Moon哥都要出手啦!
    無機幫手都搓得咁靚!佩服呀!
    [版主回覆03/17/2009 08:26:00]我忍左好耐喇, 只因之前雪芳有點心事未了.......:p
     
    我的手搓技術都好ok的, 覺得好好玩. 唉,不過這麵團好黏呀, 我又不想減太多水. KA呢, 效果亦是不同手搓的, 不過它體積始終較大, 我不想它佔據廚房僅有的位置呢.

    回覆刪除
  21. 你和Phlee都咁手快. 都同樣做靚 靚花包..
     
    [版主回覆03/17/2009 08:51:00]她多產好多呢, 我只係多產雪芳

    回覆刪除
  22. 雖然係A貨,都好靚呀! 我都試吓做種先,今次是一半份量或是全部份量呀?
    [版主回覆03/20/2009 20:51:00]是全份呀, 所以有兩大個呀!

    回覆刪除
  23. http://hk.myblog.yahoo.com/herbert127/article?mid=6516
    um....... 你的比我似樣呢!
    [版主回覆03/27/2009 09:47:00]我d刀法拖泥帶水的, 未得未得.

    回覆刪除