2009年2月9日 星期一

世界一 Sekai ichi

哇哇, 好大個呀........!!!


那天弟弟遞給我一個龐然大物, 我說 : 什麼來的呀, 蜜瓜嗎? 接過來一摸, 哎, 是"世界一"!


http://kitakazoku.web.infoseek.co.jp/ringo/ringo_monokatari.html



切開這世界最大級的蘋果, 爽甜, 香味卻很淡, 兩人吃了一個, 飽到撐上心口呀!



9 則留言:

  1. 一個等於普通的兩個, 每人一半等於一人一個. 這條算術題說難不難, 說易不易
    [版主回覆02/10/2009 08:42:00]體積我估是地哩蛇果的3倍咁大呀, 食到我丫! 不過都開下眼界.
     
    不過味道呢, 富士蘋果好食啲, 我喜歡酸酸甜甜的呢!

    回覆刪除
  2. 真係有蜜瓜咁大!!!?? 唔係麻!
    [版主回覆02/10/2009 08:46:00]是日本蜜瓜仔咁上下啦, 它用d發泡膠網包住, 又袋o係個日式超市的膠袋, 所以都有d似...........當然不是美國蜜瓜啦

    回覆刪除
  3. 喂喂~小舍都有一個『世界一』啊!媽咪給我們的! 不過未食,唔知味道!我諗住咁大個不如做沙津咋!
    [版主回覆02/10/2009 10:47:00]早排我在sogo見的都冇咁大, 呢個一田的真係好大.
     
    它爽甜但香味較淡.........哇, 用來做沙律, 浪費左d噃, 切開慢慢品嘗啦.

    回覆刪除
  4. 好香甜呀.
    [版主回覆02/10/2009 11:41:00]脆脆甜甜, 不過唔係太香

    回覆刪除
  5. 早知食得咁辛苦!等我幫下你啦!哈哈!
    [版主回覆02/10/2009 11:41:00]冇法啦, 一切開就冇得留低

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2009年2月10日 中午12:29

    Such a big apple?!
    [版主回覆02/10/2009 14:27:00]真係好大個, 放埋個red delicious度, 好似大胖子與小矮人.

    回覆刪除
  7. 今年都收到兩個,兩個人食一個真係飽到上心口呀﹗
    [版主回覆02/10/2009 22:43:00]係, 又好想成個捧住吃, 好豪氣呀!!!!
     
    不過最好吃的都是 sun fuji, 又香又甜又爽. 不過不太多見呢!

    回覆刪除
  8. 嘩...又真係好大喎!!!
    [版主回覆02/11/2009 22:17:00]成個大球咁, 好壯觀呀!

    回覆刪除
  9. 個蘋果雖大,你個口咪仲大!仲撐到上心口添!
    往年的red delicious係好好吃的,依家且痲痲地jet!
    [版主回覆02/11/2009 22:16:00]係呀, 真係大口大口的吃呀, 好豪氣!
     
    依家d地厘蛇果呀, 新奇士橙都差晒了, 可是我最喜歡的只是新奇士, 3107.

    回覆刪除