2009年1月29日 星期四

老爸的年糕(附簡譜) - 續

年糕也有texture sheet!



個糕ok啦, 表面很皺, 原因是蒸糕時它會膨脹起來, 收縮後就是這樣了.........相信是糕肉入面很多小氣泡, 所以仍是不太理想, 我已經是順方向攪了, 可能是糕漿仍是太杰了, trap住d空氣啦, 唔怪得老一輩攪麵漿是用手搓啦!.


 


糯米粉-------1斤(~600g,李祥和;泰國三象牌不好,會硬和不夠煙韌)


黑蔗片糖----450g (我用太古黑蔗片糖,爸說不夠好,要用雜貨店子的~~~嗯)


水-------------650g-750g(加至沒有乾漿, 筷指撩起滴落, 粉漿會變平)



先用一碗水煮溶糖, 小心沸騰, 幾秒內就會爆發泡泡滿溢!!!


待暖, 拌入糯米粉, 一面適當地加入水. 入16cm模或錫紙盤, 大火蒸1.75 - 2小時.出爐後黏上紅棗瓜子裝飾;放置通爽地放3至4天,等它收水乾爽和不在黏身. 未變硬時不要動它, 否則會一直軟patpat不成形的.



三日後, 糕身變硬了, 我覺得不是乾水, 而是crystalize了, 切開很靚呀, 蘸蛋煎來吃, 好好呀!



8 則留言:

  1. Wishing you and your family a very Happy and Prosperous year of the Ox!
    [版主回覆01/29/2009 22:01:00]
    祝你和家人新年平安快樂呀

    回覆刪除
  2. 祝你步步高陞,新年進步!
    [版主回覆01/29/2009 22:02:00]大家咁話, 大家咁話

    祝你和家人新年平安快樂呀

    回覆刪除
  3. 唔知整張朱古力轉印紙會係點嘅呢?
    [版主回覆01/29/2009 22:03:00]哈哈, 咁我要找一張有恭賀新禧的圖案了

    回覆刪除
  4. 我就係用泰國三象牌糯米粉和冰片糖,我這裏沒有蔗糖賣,以前冰片糖也沒得賣。
    [版主回覆01/30/2009 19:49:00]三象都ok的, 冰片糖的蔗味不夠, 可試試原蔗黑糖(muscovado)

    回覆刪除
  5. 同我阿婆教做嗰D大致相同, 但D漿希D架, 我會隔一隔佢, 等佢滑D, 仲有用一個大碟或鐵片遮住個糕黎蒸就會滑溜架喇, 因為倒汗水GE 原因. 未熟未夠鐘唔好打開個碟呀.
    [版主回覆01/30/2009 19:52:00]係呀係呀, 我都覺得漿太杰蒸出來不靚, 我都想用鐵片蓋住, 不過怕蒸汽入不到去, 不夠熱......
     
    用篩隔, 對呀, 很好的方法.

    回覆刪除
  6. 我都有做年糕,不過沒時間放上blog,遲d啦.... 新年快了!!
    [版主回覆01/30/2009 19:52:00]遲d分享一下做法啦.

    回覆刪除
  7. 嘩! moon你真係整朱古力整到入晒迷! 連寫整年糕都又texture sheet又crystalize咁!
    [版主回覆02/03/2009 22:42:00]哈哈, 上晒腦........
     
    不過都應該是的呢!

    回覆刪除
  8. Hi A Moon
    THANKS a lot for the 'sacred recipe' of your father's NY pudding!!   Although I can't find this 'Li Cheung Wo sticky rice flour here, I'll certainly try this as it looks so good on your photos!
    [版主回覆02/09/2009 22:47:00]妳好呀, Aline, 其實又不用李祥和的呢, 一般糯米粉都得, 不過老爸說冇咁爽滑吧. 係呀, 靚年糕從來不是黏糊糊, 真是軟而爽滑的呢, 很易成功的, 信我呀, 保証妳先生喜歡這Chines NY pudding
     
    唔, 我都將會開始繼續未完的澳門之旅了, 記得告訴我多點澳門舊事呀!

    回覆刪除