2009年1月20日 星期二

久石讓@武道館

今天太太在youtube無意中發現了這系列的video clips, 聽過之後, 我對這國家的宏大氣魄和細緻趣味的結合, 有更深的體會.



久石讓san, 宮崎駿san, 好嘢!



1. 風之谷-序曲 風之傳說    http://hk.youtube.com/watch?v=WdRqR8iiWLo&feature=related


2. 風之谷-Meve和Colbet之戰;安魂曲;鳥人http://hk.youtube.com/watch?v=YebXAlYS19k&feature=related


3. 幽靈公主-Ashitaka傳奇;幽靈公主http://hk.youtube.com/watch?v=MLroksMuzfA&feature=related


4. 魔女宅急便-看到海的小鎮 http://hk.youtube.com/watch?v=DPBLiqTNpC4&feature=related


5. 崖上的波兒-深海牧場 http://hk.youtube.com/watch?v=M1fYs8F5X04&feature=related


6. 崖上的波兒-Fujimoto主題曲 http://hk.youtube.com/watch?v=Cf31nDpA4-w&feature=related


7. 崖上的波兒-向日葵之家圓舞曲 http://hk.youtube.com/watch?v=UXZFdikfasU&feature=related


8. 崖上的波兒-母愛 http://hk.youtube.com/watch?v=i1-O4gN79WA&feature=related


9. 崖上的波兒-崖上的波兒 http://hk.youtube.com/watch?v=3Lw9guLhEAQ&feature=related (哎, 由於版權的問題, youtube已終止了這段影片, 睇住這段先啦, 都係原唱的大橋Nozomi小妹妹和藤本藤卷http://hk.youtube.com/watch?v=hJwerpvoT4I)


10. 天空之城-白鴿與少年 http://hk.youtube.com/watch?v=Ay-nzzWQ6vo&feature=related


11. 天空之城-載著您(君をのせて);大樹 http://hk.youtube.com/watch?v=I1stSfJ6vYQ&feature=related


12. 飛天紅豬俠-不歸日 http://hk.youtube.com/watch?v=hfEB_Jzr1hM&feature=related


13. 交響變奏曲-人生的Merry-go-round http://hk.youtube.com/watch?v=DNt3ROuXSvU&feature=related


14. 哈爾的移動城堡-人生的Merry-go-round http://hk.youtube.com/watch?v=ztrAdi-kX1g&feature=related


15. 千與千尋-"那個夏天"歌曲版 : "生命的名字" http://hk.youtube.com/watch?v=eKsuwLZeIks&feature=related


16. 千與千尋-再度 http://hk.youtube.com/watch?v=jl2zT81mvuM&feature=related


17. 龍貓-風吹過的道路;散步 http://hk.youtube.com/watch?v=GkxWA0EZ-rQ&feature=related


18. 龍貓-龍貓http://hk.youtube.com/watch?v=4tEdYsRylXo&feature=related


19. 幽靈公主-Ashitaka和San http://hk.youtube.com/watch?v=C6YBMlJJhTs&feature=related


我最喜歡的有1,2,3,7,8,12, 當然我最愛的天空之城和千與千尋的10, 11, 15, 16, 可惜沒有"歲月的童話"音樂和"千與千尋"的"いつも何度でも"


9中的大橋望小妹妹好有大將之風呀! 3裏的林正子是原唱歌手呀! 15, 16中的平原綾香真的很漂亮很漂亮, 可惜她的咬字太實, 好像太拘謹了一點.


久石讓的樂曲, 傳統的音階中加入現代風格, 旋律有一種很獨特的感人力量, 我好頂唔順太現代的作曲手法, 千奇百怪不得只顧創新.


 


作為宮崎駿和久石讓的Fans, 真是好驚喜呀! 好想擁有這DVD 呀!!


12 則留言:

  1. 唔睇過真係唔知佢背後嘅陣容咁......., 都好佩服佢地對事物的精神.
    [版主回覆01/21/2009 13:54:00]動畫音樂的背後, 盡顯大師的風範!

    回覆刪除
  2. 我都搵緊崖上的波兒個鈴聲呢﹗

    回覆刪除
  3. 我都有 post 到呢個 video 呀!! 仲search 左其他黎欣賞 !!
    我都好鍾意久石讓架 !!
    呢隻碟都好好聽 / 睇, 好震撼架 !! http://hk.myblog.yahoo.com/littlesnakeiscyan/article?mid=247
    [版主回覆01/21/2009 14:15:00]哈哈, 又有知音人.
    好, 等我留意吓妳介紹的DVD, 但我好想買久石讓在武道館呀!
     
    我都想買返d風之谷的cd.

    回覆刪除
  4. 多謝你分享啊.
    [版主回覆01/21/2009 14:16:00]好好聽呀!!!

    回覆刪除
  5. "久石讓在武道館" 我都有興趣呀!
    [版主回覆01/21/2009 23:24:00]不知出版了未呢??
     
    我都要買返d 風之谷的音樂, 不知還有沒有呢?

    回覆刪除
  6. 陣容強盛,聽出耳油的音樂
    [版主回覆01/22/2009 07:33:00]聽到差d唔記得訓覺, 好眼訓

    回覆刪除
  7. 如有DVD, 我一定買.
    [版主回覆01/23/2009 10:53:00]不過香港好像未發行呀, 唔知日本有未呢?

    回覆刪除
  8. 天空之城 -載著您(君をのせて)-大樹 Too beautiful, makes me cry when watching it.
    [版主回覆01/23/2009 17:44:00]君をのせて是我最愛的歌之一, 這個版本的氣氛, 近似原聲音樂中的"Laputa之崩壞", 少年男女主角為了阻止壞人陰謀得逞, 決心將Laputa毀滅, 他們也決心一起死在崩潰的Laputa中, 十分感人的, 當然原曲的氣勢沒法和這次演奏相比啦.
     
    我最愛聽的是千與千尋的音樂呢! 真是巔峰之作, 原聲version好聽過vocal version, 雖然平原綾香的聲音很靚.

    回覆刪除

  9.  
    [版主回覆01/23/2009 11:06:00]看不到圖像呢! 祝妳新春快樂!!!

    回覆刪除
  10. 看過 久石讓的website , 他影的相都好靚啊!
    [版主回覆01/23/2009 17:45:00]看來他也很喜歡到處旅遊, 吃好東西呀
     
    website的background music都好好聽.

    回覆刪除
  11. http://podcast.blog.webs-tv.net/m/1043839 http://memoriesblossom.blogspot.com/2008/06/blog-post_15.html http://mymedia.yam.com/m/2199057 雖然唔係久石讓,但都可以聽聽
    [版主回覆01/25/2009 00:12:00]愛は花、君はその種(rose)和いつも何度でも都是我最愛的歌呀!! 雖不是久石讓的作品, 我都好喜歡, 謝謝呀!

    回覆刪除
  12. hihi, 我路過咋. 俾你d甜品吸引左呀. 我行哂信和, 終於俾我見到有DVD, 我問個sales佢話個音樂會係日本電視播, 唔會出正版呀. (唔知我有冇俾人呃呀) 我原本都好想買正版, 但佢咁講, 攪到我逼住要佢隻碟, 因為想送俾老公做情人節禮物. 返去睇過真係好清同好正. 好震撼呀.
    [版主回覆02/10/2009 21:04:00]謝謝通知呀, 我都想買正版, 這是值得珍藏的, 不過如果等唔到, 唯有買住翻版睇住先, 等我有時間去信和睇下先. thx

    回覆刪除