2008年12月17日 星期三

溫暖的冬風

冬天, 除了聖誕節, 還有很多令人溫暖的食物......



這些才是最好吃的主角.......



不過一定要有蛇羹才有feel...... 


 


                 


加上這城鎮對我來說有特別的親切感.......


17 則留言:

  1. 一年一度大開殺界~~~~~吃蛇羹!(一年一次太少了)
    希望與我心有靈犀的朋友能看見那碗蛇羮
    [版主回覆12/18/2008 07:34:00]我地.......冇, 冇殺蛇丫, 我地食嘅時候牠們已是蛇肉了
     
    一年一兩次, 幾有風味的, 心有靈犀(和妳)的朋友好這味嗎?

    回覆刪除
  2. 平時我行過蛇店會加快腳步...見到都打冷震!
    [版主回覆12/18/2008 07:36:00]我呀, 蛇就咪攪, 人地整埋才吃又唔同.
    其實蛇肉冇乜特別的味道, 反而d配菜和配料好味.

    回覆刪除
  3. 哎... 我看見了... 但係我唔感再食...住呀!
    [版主回覆12/18/2008 07:37:00]食糯米飯和蛇汁薑茸雞啦, 好好味道!

    回覆刪除
  4. 在冬季的香港, 糯米飯, 蛇羮 是我最喜歡吃
    [版主回覆12/18/2008 07:37:00]真係別有風味的呀!!

    回覆刪除
  5. 那碗蛇羹好多肉呀. 糯米飯, 薑茸雞飯(海南雞飯?), 這個冬天不太冷.
    [版主回覆12/18/2008 07:39:00]好多呀, 不過蛇肉有點韌, 那碟是薑茸蛇汁雞飯, 糯米飯好好味, 吃完暖笠笠, 不過也有朋友吃完手凍腳凍......

    回覆刪除
  6. 嘩~~見到個糯米飯~~好想食呀!!!!
    [版主回覆12/18/2008 07:40:00]我都係呀, 最欣賞乾爽, 多臘腸, 花生, 係蔥花少左dd.

    回覆刪除
  7. 似係九龍城呢…
    [版主回覆12/18/2008 10:50:00]係大埔來咖.

    回覆刪除
  8. i wish i can eat both of them now!
    [版主回覆12/18/2008 20:59:00]haha,  this time you can't have the snake soup ar! Just the mochi-rice and chicken are suitable for you.

    回覆刪除
  9. 好想食個碗糯米飯啊!!
    [版主回覆12/18/2008 20:59:00]臘味糯米飯, 好味呀!

    回覆刪除
  10. 碗糯米飯好正呀, 蛇羹d肉好大件啊, 不過就怕怕, 我想像力好豐富, 硬係覺得食左落喉, 佢纏住我條頸呀.
    [版主回覆12/18/2008 21:00:00]我好鍾意食乾乾爽爽的糯米飯呀!
     
    蛇呢, 只是像韌一點的魚肉, 沒什麼的.

    回覆刪除
  11. 糯米飯我好中意食架~~~~
    [版主回覆12/18/2008 21:01:00]這都是我的首選呢!

    回覆刪除
  12. 嘩,碗糯米飯好多料喎,如果加多少少醬油就perfect喇!嚟緊聖誕節會好凍,到時食風味會更好!
    [版主回覆12/18/2008 21:03:00]係呀, 加濃醬油, 加埋豬油, 真可連盡三碗糯米飯, 這是我小時候的美味, 可惜已吃不到了.

    回覆刪除
  13. 我都好想食蛇羹, 但呢排熱氣到 d 牙肉腫哂, 暫時唔敢食住
    [版主回覆12/19/2008 07:33:00]可能要涼茶當蛇羹了. 快d好番聖誕才多野食呀!

    回覆刪除
  14. 好好笑呀...好好笑呀... 尋日睇d相...完全認唔到... 直至你話比廚房男知...果度係大埔!!! 我比舍工睇...佢都話...嘩!認唔出呀! 我阿爺好鍾意去上圖六乘涼架!
    [版主回覆12/19/2008 07:33:00]hehe, 係大埔三角公園, 我細個是天天都經這裏的呢.

    回覆刪除
  15. 你地咁快又去食多次 .....!好好味的糯米飯呀, 可惜我很怕蛇的, 無緣品嘗此美食了。
    [版主回覆12/19/2008 14:53:00]冇呀, 一年一度啫........我都好怕蛇, 不過蛇羹就唔怕!

    回覆刪除
  16. 糯米飯,好好味、蛇羹又係好好味、雞飯,都係好好味,樣樣都好好味,肥死我了﹗
    [版主回覆12/19/2008 14:54:00]食左至算啦, 食左至係自己的呀! 肥可以再減的嘛, 妳都好fit了.

    回覆刪除
  17. E?幾樣野都O係呢度食架?有冇地址呀?幾點閂門? 我住大埔O岩晒 ^0^

    回覆刪除