2008年10月4日 星期六

東京之行(4) - 築地市場......徹底失望

第二次去築地市場了, 上次來吃壽司, 自我感覺良好........的相反.


多給他一次機會啦!



去到小橫丁的壽司大, 咦? 排隊客人不多呀, 只是十多人, 算是可以考慮了........


去到龍尾, 那知白衣哥哥仔一指, 示意我們走遠點.........拐彎一看, 天呀!.............



看看



卅幾度烈日下


街頭


行乞


輪米


等待


施捨



場面


無論你的食物多麼出色, 這種待客之道, 都令我彈出 : 欺人太甚的黑店!


這種情況在日本是不可原諒的, 我相信等待的大部份也不會是東京人.



走! 去吃另一間舒舒服服的壽司清.



質素嘛, 只可說是到處都吃到, 魚生只是僅僅新鮮, 出刀又不夠豪氣, 只是那片燒玉子十分正宗, 甜甜硬硬很多層次的.


很懷念京都先斗町Kappa和札幌Rera Outlet的魚一心呀!



4 則留言:

  1. 咁排隊真係唔係辦法, 去玩呀, 梗係唔可以白白浪費o係排隊到啦, 仲要唔知幾耐至排到添 ! "大定"既玉子都好出名架 !
    [版主回覆10/04/2008 23:29:00]係呀, 除了浪費時間, 最重要是冇必要虐待自己呀, 話之他好吃到飛天, 不能委屈自己呀.
     
    大定.......早上10時已賣完, 哎.......不過, 附近的壽司店吃到的玉子燒, 相信是買它的呢!
     
     

    回覆刪除
  2. 食得咁辛苦, 食個新鮮出爐豬仔包好過囉.
    [版主回覆10/04/2008 23:30:00]我都係咁話, 所以我頭也不回, 走! 去吃壽司清, 然後去銀座吃甜點!!

    回覆刪除
  3. 好多朋友都因為見到壽司大條隊太長而放棄,我上次去沒有放棄,晨早已經抵達,排了兩個多鐘,的確非常美味呢!!有些朋友去了壽司清都要失望而回架~~
    [版主回覆10/07/2008 16:35:00]兩個多小時!!!........唉, 我不會了, 怎好吃也不值得呢! 感覺是很重要.
     
    至於清壽司, 東京任何地方都吃到, 甚至更好的.
     
    所以我的標題就是這意思了.

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2008年10月8日 凌晨2:06

    I still have not been to the fish market, but it's on my itinerary for the trip in November. I'm really afraid I'll have to wait for 1-2 hours....... just like you, I don't think it's worth it, even if the food is really good.... but we'll see.
    And you're right, apparently, most of those people waiting in line are HK tourists anyways.
    [版主回覆10/08/2008 17:39:00]對對對, 去看看無妨, 要排超過30分鐘我已會退出了.
     
    11月去咁正, 好涼呀!
     
    記得壽司大不是在濕貨市場那邊, 而是附近的舊屋, 中央冷凍庫後面.

    回覆刪除