2008年8月19日 星期二

平凡而特別的午餐

這個午餐吃包餅.


這個包包不是我做的, 這是一個平凡不過的包包, 這是一個十分特別的包包.


吃的沒有大洞洞的質感., 吃的是萬里而來心意,  所以我又加入了白汁碎蛋, Swiss cheese, 龐馬利芥末, 蜜糖, 羅馬生菜, 牛茄........好好味呀!



看著它由白色變金黃, 令它皮脆肉香, 開心不下於自己做包呀, 說真的, 我做的水準也是近似.


 


還有有錢也買不到的黃橋燒餅......



感謝感謝, 吃東西, 原來最佳的調味, 是心意


6 則留言:

  1. 法包是我比較喜歡的歐式包,喜歡它的多變!
    就咁食又得,夾餡食又得 皮脆肉嫩,正呢!
    [版主回覆08/21/2008 22:46:00]係呀, 法包是法國人的飯呀! 我們有炒飯, 焗飯, 白飯, 煲仔飯.......
     
    喂, 下次吃個白汁蛋法包........走包, 好嗎?

    回覆刪除
  2. 係唔係小三的黃橋燒餅呀?個皮好酥,餡又多蔥,好味!
    [版主回覆08/21/2008 22:46:00]嘻嘻, 我唔話妳知~~~

    回覆刪除
  3. 啊!你有燒餅食. (說笑)
    [版主回覆08/21/2008 22:49:00]係, 仲有法包食, 羨慕?

    回覆刪除
  4. moon, 每次看你做的包包加入配料后都想咬一口, 好正吖!
    [版主回覆08/21/2008 22:50:00]我不是次次咁勤力呀, 多數都好懶, 塗點jam吃.......今次要好好吃一次呢!

    回覆刪除
  5. 今次有蔥食喇, 我相信這個燒餅的蔥, 夾過粉果的蔥
    [版主回覆08/21/2008 22:51:00]咦, 上次沒蔥的嗎? 但我冇吃粉果喎.........

    回覆刪除
  6. 點解小三的黃橋燒餅, 只請你食,唔制
    [版主回覆08/21/2008 22:52:00]剛剛有緣一吃呢! 不只我有得吃.

    回覆刪除