2008年5月26日 星期一

冬菇亭, 吃菇菇

星期日, 和三五老友到新翠村冬菇庭吃返餐家常便飯.......雖然住過這區很多年, 都沒有到這裏吃過東西呢!


金不換三杯雞, 好惹味呀, 只是金不換不夠, 早知妳在天台多摘幾片來加料啦



滷水拼盤, 紅腸, 豬腸, 豬頭肉(嘟頭瀝), 豬耳, 豬腩肉, 滷振順(滷水蛋), 魷魚片......真的很久沒吃過這麼冇益的美食, 好滋味呀!


很懷念小時吃的豬耳, 甘香四溢, 長大以後也吃不到了.



XO菇菇炒牛肉, 好惹美丫!



金滿棧小炒, 招牌小炒, 有西芹, 蝦乾, 韭菜, 魷魚鬚, 太太最欣賞炸芋絲



欖菜肉碎炒四季豆, 鹹鹹香香, 四季豆爽甜, 正!



吃吃談談, 一個悠閒的晚上!


4 則留言:

  1. 好似幾好噃....!
    [版主回覆05/27/2008 09:30:00]真係唔錯的街坊小菜.

    回覆刪除
  2. 伙計!唔該白飯半碗呀!
    [版主回覆05/27/2008 09:31:00]白飯任裝呀!

    回覆刪除
  3. 冇介紹錯呢﹗
    [版主回覆05/27/2008 22:03:00]好味道呀!!!

    回覆刪除
  4. 樣樣都好味到極。豬耳仔就咪預我喇~~
    [版主回覆05/31/2008 22:24:00]哈哈, 好吃的呀, 記得我讀中學時, 有是午餐不吃飯, 會去舊火車站0掃街, 其中一檔豬耳, 又甘香又肥腴, 蘸上醬油和甜醬, 吃到我耳仔都郁呀!

    回覆刪除