2008年2月12日 星期二

澳門小遊2008(3) - 老店味道

又來到祥記麵家的蝦子撈麵, 一定要吃的!


幾十年堅持的竹昇壓麵, 又煙韌又有麵香, 令我對香港的梘水"押"(臊味)麵不太滿意.


加上上好的蝦子, 醬油, 豬油, $18一碟你說如何?



吃上癮的桑寄生蛋茶, 和上湯浸蘿蔔, 可惜以前灑上的超香蝦乾仔, 已從此消失了



還有爽滑鮮甜的水餃......可惜有點不適, 否則再試金莎鯪魚球, 南乳豬手.....



客人說 : "d 水餃好好食呀!" 銀髮婆婆說 : " 係呀, d水餃皮自己做的, 特別薄的."


那邊廂, 聽到廚房傳來 "砰砰膨膨" 的打鯪魚肉聲音. 這份手工, 又豈是少少金錢可比擬.



-------------------------------------------------------------------------------



一定要吃的還有三元粥品, 鮮甜的肉丸, 又綿密又滑的粥, 絕不漿糊, 所以千萬不要加蛋, 我要吃粥的香. 不過要叫皮蛋另上, 好好吃.



豬潤粥, 好吃, 不過酸薑和油條就麻麻了. 呀, 下次想吃腰潤粥, 可是, 我又要吃肉丸粥呀!.......


 


賣草地街的大聲公涼茶 - 百年小店, 真材實料, 外感喉痛喝他真不錯呀! 喝了幾次, 我見埋大聲婆添呀!


 

 


好像是一切如舊的澳門街景........在不停的變化.



6 則留言:

  1. 澳門新年﹐是否比聖誕節更熱鬧﹖俾我一碗豬潤粥丫﹗好棉好棉﹗
    點解涼茶鋪叫大聲公﹖有故事架﹖
    [版主回覆02/14/2008 07:22:00]其實都係極度熱鬧, 滿街都是本地人和內地遊客, 噴水池廣場比銅鑼灣還要擠.
     
    大聲公的名字, 就是他老闆叫大聲公呀, 妳不見他的靚仔樣嗎?
     
    豬潤粥來啦!!!

    回覆刪除
  2. 唉!得過恨字可言~~~~
    [版主回覆02/14/2008 07:23:00]下次去吃吃啦!

    回覆刪除
  3. 每次到澳門, 第一站必定去祥記食蝦子撈, 真係好好食, 絕對無鹼水味, 面質煙煙 un un,  仲有淨雲吞 & 炸鯪魚球, 必定要試
    [版主回覆02/14/2008 07:25:00]係呀, 真係好似妳所說的一樣, 我們每次都去幫趁的.
    今次冇食炸鯪魚球呀, 因為有d唔舒適喇.

    回覆刪除
  4. 大聲公涼茶鋪﹐上面吊著果的是什麼來的﹖係粽嗎﹖
    [版主回覆02/14/2008 07:27:00]上面掛著的, 是一些竹製的小擺設.
    阿伯買的, 還有糖甘橘!

    回覆刪除
  5. eee~ 我初五都係呢間麵店食野啊~ 唔知有冇撞到你呢~
    真可惜冇試水餃 & 粥添~
    [版主回覆02/15/2008 13:52:00]我是在過年前去的呢!
     
    年初五祥記也開, 真好呀! 銀髮婆婆在嗎? 她天天都要看舖, 實在很辛苦呢!
     
    下次一定要吃三元粥品呀, 還有附近的杏香園和保健牛奶, 義順就冇需要去了

    回覆刪除
  6. 祥記係邊架?
    [版主回覆07/20/2008 20:10:00]sorry, 在留言版看不到妳的留言. 祥記, 就在手信街(福隆新街夾清平直街)鉅記旁邊.

    回覆刪除