2008年2月11日 星期一

澳門小遊2008(1) - 灆

趁歲晚前, 到久違的澳門一行, 主要都是吃吃老地方, 走走舊街頭......在它們未消失前.


四, 五年前, 弟弟介紹我們來吃.


 灆(Naam) - 文華東方酒店的泰菜館, 香港真的怎麼也想不到那裏有這麼優雅的泰菜館


 


頭盤 - 炸蝦餅配酸甜汁, 蝦餅香脆鮮甜彈牙, 汁酸甜令我舐舌不已, 尤其嗜酸甜的我.


紅咖哩三文魚, 有點fusion, 管他, 我喜歡三文魚的甘腴, 紅咖哩又甘香又甜辣, 那些一片片的, 我也不知是什麼, 口感有點像筍或沙葛的爽爽又有點纖維, 但卻有椰青的氣味......新口味, 好!


甜品叫了朱古力mousse, 幸好沒有再點另一樣, 來了一盤像泳池般大的mousse, 咋舌! 但又鬼咁香濃軟滑, 叫人不停的吃.......


那種飽到炸開的感覺真不好受........這才是第一餐.

                                 


頗貴的一餐, 算啦, 人一世嘛, 下次叫弟弟來分擔 - 飽意和金錢 !



3 則留言:

  1. 嗯﹗我又嗅到香味啦﹗能夠找到一個優雅地方﹐又色﹑香﹑味具全﹗好好享受嚇﹗我俾你化算的﹗我吾晒服費了嘛﹗
     
    [版主回覆02/13/2008 22:48:00]哈哈, 請來參與呀, 這是我去過最好的泰菜館, 不過真的很貴, 偶一吃一餐就算啦!

    回覆刪除
  2. 你有點食家似的....次次那些食物都拍得升格了.
    [版主回覆02/13/2008 22:51:00]我只是食, 不是家呢, 不過拍食物我真是很用心的, 多一種趣味.
    食家是不用自己拍的, 有cam man嘛! 我做那cam man都幾好的呢!

    回覆刪除
  3. 你嘅相影得好靚呀, 令人好想去又好想食.
    [版主回覆02/13/2008 22:52:00]好呀yc, 要是妳有興趣, 我send資料給妳.

    回覆刪除