2008年1月12日 星期六

各位, yahoo blog 又有問題喇!

各位blog友, yahoo blog 又有問題喇!


所send的網誌, 照片, 回應, 隨時收不到, 消失了.


盡量事先save呀!


A moon敬告


9 則留言:

  1. 係囉. 我有覆你架.. 無出到咋.

    回覆刪除
  2. 唔見的post 可以去草稿箱找找,自動備份的。
    回應就無備份。好煩﹗

    回覆刪除
  3. 出的post唔見佐可以去草稿箱找找。自動備份的。
    但回應就無呢個服務﹗﹗
    [版主回覆01/13/2008 07:48:00]是呀, 我自己save起的, 因為嘗了不少重打之苦
    我用了其他電子媒介像email, msn, album, facebook, online storage......這種send而不收, 收而消失的情況, 只有yahoo才試過...

    回覆刪除
  4. 唉 ,
    Yahoo Blog  像一個靚女, 很有點吸引力, 但有點short short地, 不時發作, 九唔搭八........唉, 可惜已投入感情, 否則走為上著

    回覆刪除
  5. 系丫!投入感情系尼班老友、包友。如果吾系!无鞋都挽?走丫!
    [版主回覆01/13/2008 07:43:00]tastebug, 我昨晚回覆妳, 重覆send了幾次, yahoo server才勉為其難收了回覆, 我不放心, refresh了幾次, 真的收到了, 可以睡了......今早一看, 這段回覆竟消失了.......
     
    我自家的小server, 尚且不會發生這事, 以yahoo大公司, 如此這般, 真是貽笑大方, 為天下群雄所不齒!
     
    如果各位找到一個好blogger, 我們搬家吧!

    回覆刪除
  6. 還有一件激氣事呀, yahoo mail, 一直都是不會因長時間不登入而凍結戶口的, 我很欣賞.....
     
    那知去年不知何時, 改了政策, 可是又不在當眼地方通知(例如在Yahoo!HongKong), 結果, 我save在一個yahoo mail的所有珍貴mail, 全都沒了.
     
    凍結長時間不activate的戶口我不怪, 但也要明明白白的通知人呀!

    回覆刪除
  7. 唉~ 我都一樣, 出唔到 blog 呀~ 又留唔到言~ 希望今次留到啦~
    [版主回覆01/14/2008 21:49:00]謝謝呀, 在這瘋瘋癲癲的日子來探我!

    回覆刪除
  8. 成日short short地真係好激氣,對Yahoo唔係好深感情,只係唔捨得大家。希望Yahoo好好改善啦﹗
    [版主回覆01/14/2008 21:48:00]我都係呀, 轉了blog就始終沒那麼方便聯繫了.
     
    而且我都幾喜歡 yahoo blog的介面, 只是"不穩定"是死罪呀! 大網絡怎可這樣, 我的小server也不是這樣的呀! 常常看顧好呢!

    回覆刪除
  9. 個 blog 真係好唔穩定,我想留 message 比人都唔得!
    壞左又唔出通告, 又唔知係咪自己部電腦壞!Very bad service..........
    比佢騙左…
    [版主回覆01/13/2008 23:06:00]係, 我都係咁話, 可惜很多朋友都在這圈子, 否則我會轉blog.
     
    yahoo的形象, 在這裏大大的down grade了.

    回覆刪除