2007年11月25日 星期日

嶂上行

今天好開心呀, 跟阿ma倆, purple和四哥行嶂上, 十多年後又再重臨......肥同事你羨慕嗎?



由水浪窩出發, 一朵十分美麗的洋紫荊在朝陽中招手......



先登上399m的雞公山, 途中遠眺企嶺下海, 千山外, 水流長......



再登雷打石山.....



回望雞公山, 不敢相信我們走過那條陡峭的山路......



終於到了嶂上啦, 很掛念當年阿伯夫婦的山水豆花, 許林士多今天還在呢!


吃碗冰凍豆花, 很香呀, 那種幸福真是不能言喻.



漂亮的營地......



幼稚園年代的遊樂場玩意 : 馬騮架和半圓橋, 久違了....



轉入猴塘溪行澗, 好好玩呀!


 


就在這山明水秀的池邊大休.....



和開餐, 一杯咖啡......



和豐富的午餐.......看多齊全的爐具



踏上歸途, 真暢快的一天.



9 則留言:

  1. 嘩哈. ......無理由我地4個上映鏡, 你就得個影架噃.
    不過你影相D角度好鬼靚. 重要多謝你份唔洗還既禮物呀.
    [版主回覆11/25/2007 22:12:00]梗係啦, 我自己映唔到自己嘛
    妳d相都好靚呀! 第日有機會再行過!

    回覆刪除
  2. 嘩~~~~~見到就已經好驚喇.... 我諗我要儲多d勇氣先可以去行....
    [版主回覆11/26/2007 22:03:00]一步一步的行, 總會行得到.
     
    行山一定比人生好玩和易走

    回覆刪除
  3. 我都話行澗好玩0架啦,你夏天又死唔肯同我地行﹗仲有,多謝你請我飲的可樂啊﹗
    [版主回覆11/26/2007 22:07:00]行澗真係好好玩, 好像練輕功.......夏天, 我會熱死的呀........
     
    客乜氣丫, 我都奉旨吃野餐呢!

    回覆刪除
  4. 你呢張棉花雲既相都好靚呀.
    [版主回覆11/26/2007 22:08:00]我都幾滿意, 不過你的藍天白雲靚d噃!

    回覆刪除
  5. 嘩.....好勁呀你地! 比我行死咗都似!
    [版主回覆11/26/2007 22:09:00]hehe, 冇野呀, 只是我腳仔酸痛一點啦!

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2007年11月26日 下午5:40

    Wow, you guys are really well prepared! Spending the night there?
    [版主回覆11/26/2007 22:10:00]哈哈, 其實只是書僮哥哥一個人的功勞, 我只是負責吃
    那只是我們的午餐, 下午回程了.

    回覆刪除
  7. 咦﹗香港仲有kum liang的地方蕾﹗
    [版主回覆11/26/2007 22:13:00]係呀, 多得當年政府, 將香港的郊區劃為不能發展地產的郊野公園, 我們現在可享受美麗的大自然.

    回覆刪除
  8. 好正啊~ 行山活動又開始~ 哇~ 水澗風景好靚呢~ 可惜, 呢 d 路段太艱辛, 我來欣賞你行過的路段好了~
    仲自己帶備煮食用具~ 真爽~
    [版主回覆11/26/2007 22:15:00]我也是第一次跟書僮哥去行山, 真的好喜歡行山, 野埋餐, 真的好正呀!

    回覆刪除
  9. 嘩!你哋好似去wild camp喎...自問無本事去行山,睇你d相好過!
    [版主回覆11/29/2007 22:43:00]行山之後的確有點累, 不過行山的樂趣也是很大的, 在原野間自由來往, 令你對自己的身體更有信心呀!
     
    好啦, 下次我又分享下

    回覆刪除