2007年11月24日 星期六

17小時的實驗

再次實驗阿堅的17小時中種包, 今次做的是原味的.



中種比較韌, 因此先剪碎, 用水浸一會, 再加入主麵團的材料搓......


麵團真的很濕, 撻和搓了很久, 由於麵團很軟, 造型和劃痕都做得不好呢.



麵包質感鬆了很多, 也有一點彈彈, 香味幾濃, 但要練習的地方太多了, 慢慢來吧.


----------------------------------------------------------------------


21/11/2007


阿堅知我試做17小時中種包, 送來朱古力蜜餞果皮包.......



和雜糧包給我試


很香呀! 令我知到17小時中種包的真味.


11 則留言:

  1. 17小時呀﹗要好有耐性才可以接受挑戰。
    [版主回覆11/24/2007 23:59:00]那17小時是任由它放在雪櫃的, 不用我勞心, 只是揉搓時很困難呀, 麵團超軟的呢.

    回覆刪除
  2. 嘩...好吸引呀.! 你真係面包痴...寧願唔瞓都要玩包包?....有無機會食先?
    [版主回覆11/25/2007 00:01:00]冇錯冇錯, 我喜歡玩這遊戲, 不過這款包我的技術還未成熟, 只在實驗階段, 等我做好d先啦, 拿住另一樣東西給妳先.

    回覆刪除
  3. 一看就知好好味!!
    [版主回覆11/25/2007 00:05:00]唔, 味道很不錯, 但質感方面仍不是太理想, 手搓已經做到薄膜, 但起筋仍是不理想呀, 鬆散了少少.

    回覆刪除
  4. 我還未夠功力做仙姐呢款包,你做得好成功,加油呀~~
    [版主回覆11/25/2007 00:06:00]我都好勉勉強強呀, 濕麵團起筋和造型很不易呢, 我都做得好狼狽

    回覆刪除
  5. 試吓個種唔好浸水個效果會仲好, 切碎之後搓落個團搓搓吓就勻!
    [版主回覆11/25/2007 00:08:00]我是試過的, 兩借效果分別不大, 只是做一次試驗.....
     
    erica, 你的經驗如何?

    回覆刪除
  6. 我都做過17小時﹐粉糰真是好濕。我都是放入麵包機搓粉。有挑戰才有進步嘛﹗才會有我仲意野﹗keep it up!
    [版主回覆11/25/2007 22:44:00]好的好的, 我急不及待再玩呢!

    回覆刪除
  7. 見到麵包的洞洞很大﹐麵包是否發酵過度呢﹖﹖﹖
    [版主回覆11/25/2007 22:45:00]Tastebug, 妳真好眼, 因為上次發酵不足, 今次我勁發一次.......下次慢慢調節啦

    回覆刪除
  8. 17小時@@"........ 包包做得很成功吧.. 看起來軟軟的, 我也想咬一口啦~
    [版主回覆11/25/2007 22:48:00]個包包不算太成功, 但都算有進步的, 下次再做好d

    回覆刪除
  9. 見到阿堅多款的 17 小時系列包包, 自己都好想試試~ 睇怕, 要等到聖誕節才有機會呢~
    [版主回覆11/25/2007 22:49:00]好呀阿莉, 到時交流一吓啦!

    回覆刪除
  10. 看來還會有實驗三嗎??我就很喜歡你的實驗二, 一定很鬆軟 你叫亞堅送多幾款吾同味比你研究, 咁就........
    [版主回覆11/26/2007 22:18:00]會的會的, 我喜歡做包餅實驗呀!
     
    今次的實驗, 鬆但不夠軟呀. 下次再試.

    回覆刪除
  11. 我從未用水浸過個種, 水又落到足一足, 濕我就好夾硬撻多佢幾吓, 都可以乾啲呀, 學仙姐話齋日本包軟因為多水份, 一定要有心理準備接受超"呢hea"呢個事實!
    [版主回覆11/30/2007 13:59:00]我都是希望水份足點, 不過麵團好黏台, 真的好呢hea, 我下次再試吓先
    浸水只是浸了10分鐘, 幫助不大

    回覆刪除