2007年7月28日 星期六

再和牛油朱古力打交道 - brownie

做過一次brownie, 那次太乾了......一直也不敢面對大量的牛油(其實朱古力也是, 可是我偏心不說她)

今次是因為......

八月初我會離港, 到Vancouver探我妹妹一家, 外甥知我會和他玩做蛋糕, 他說 : 我最喜歡吃brownie了, 大舅父會做嗎?

於是, 我要再試一次!

這次很成功呀, 濃濃的朱古力味, 外乾內軟, 潤潤的比上次好吃多了, 原來好的brownie, 一點也不比gateau差......關鍵是焗的時間不要長, 也不用把蛋糕焗到全熟.

18cm x 18cm甩底方模

預備:

1. 燒一鑊開水, 熄火

2. 如果沒有甩底模, 用牛油紙墊底

3. 焗爐預熱180

4. 牛油放軟

5. 工具: 蛋拂, 膠刮

材料:

苦甜巧克力粒150g  淡牛油 100g  砂糖70g  鹽少少  2

低粉60g  泡打粉1/2茶匙

合桃弄碎 30g

方法:

1. 巧克力放入mixing bowl, 用蛋拂壓爛, 慢拌(不要快攪)至熔化

2. 放入牛油, 拌熔; 加入糖, 鹽拌勻; 蛋逐個加入, 拌勻至有光澤(重點)

3. 粉類分兩次篩入, 拌勻至光滑, 加入合桃, 拌勻

4. 用膠刮將麵漿撥入模中, 撥平. 入爐180度焗20-25分鐘, 內軟外乾.

6件長方, 伴雲呢拿雪糕吃

這甩底方模真好用, 連牛油紙也不用舖.

看見下面那壯觀的牛油玉照, 大家明白我為什麼一直只做雪芳蛋糕......

一方面是我死心眼, 最大原因, 是一個brownie的脂肪量, 大約是240g(半磅), 是雪芳蛋糕的6倍, 還是飽和脂肪......

和同事分享了, 可沒把真相告訴她們......

細妹, 食譜奉上, 妳會在我走之前試一試嗎?


17 則留言:

  1. 所以我很久也沒有做過用牛油的東東,看見那牛油……毛管楝呢﹗

    回覆刪除
  2. 小六, 牛油也是我的最大障礙, 唔, 不過又真是好好吃, 有同事問我拿recipe.......很快穿煲了

    回覆刪除
  3. 好靚好吸引嘅brownie呀,真係忍唔住想咬佢一啖,不過你講得冇錯,brownie脂肪量真係好高,所以真係好矛盾,都唔知食好唔食好......

    回覆刪除
  4. 見到都想吃!  外生一定很高興!

    回覆刪除
  5. 以前我也是避過所有含大量牛油的食物的食譜, 但後來覺得'煮路"狹窄, 於是間中玩玩"油", 做好後將大部份送給別人吃!

    回覆刪除
  6. shirley, 真的很好吃呀! 天也好吃的東西總是肥的呢!

    回覆刪除
  7. 藍藍, 對呀, 我也覺得不錯, 我會和外甥一起玩

    回覆刪除
  8. /關鍵是焗的時間不要長, 也不用把蛋糕焗到全熟./ 之前我焗什麼都比建議時間長, 因為怕不熟, 同埋覺得顏色深d靚d, 但早前看藍藍的吐司post, 自己終於用對時間焗出鬆軟包包, 才醒覺焗的時間真的很重要! Brownie 睇見都知濕潤香濃,好想食呀!

    回覆刪除
  9. 小兔, 我也是呀, 怕牛油, 所以多做雪芳蛋糕呢, 其實我也很想做牛油蛋糕, 慕司, 曲奇......我的同事, 不是太愛糕餅呢!:p

    回覆刪除
  10. Natalie, 只有brownie和gateau是可以呀, 但其他的糕包, 不熟是很大件事呢, 歐洲包等則要好好火, 我也要好好體驗呢!

    回覆刪除
  11. 我也很怕Brownie, 食一口後,心裡總覺得在跟牛油打交道。 對了,E排冇出現雪芳既點解?

    回覆刪除
  12. RAIN, 所以我只是留下兩小塊給自己, 真是很好吃呢! 吃少少吾怕啦!

    回覆刪除
  13. Fatgarfield 肥加菲2007年7月31日 晚上11:15

    Hmmmm this brownie looks delicious! I'm sure your nephew will love it when you make it with him? How long will you be staying there?

    回覆刪除
  14. Fatgarfield, 我也很滿意呀, 真是很好吃, 希望外甥也玩得很開心, 告訴妳, 我會帶埋一個小戚風模去呢! 我和太太計劃4/8-19/8到我妹妹家呢, 妳也會在那段時間前往澳洲? 希望盡快在網上連繫啦!

    回覆刪除
  15. 係呀!!!越好食的食物係越唔健康架.... 但又勁好食喎!!! 最多食少d啦!!! 呢個我都整過....真係好正架.... 老公唔喜歡古朱力都話好食呀!!!!

    回覆刪除
  16. 我都想整呀. 不過一直都係得個諗字....唔知幾時先動手. 哈..

    回覆刪除
  17. brownie是很易做的呢, 不用一小時便有得食了.

    回覆刪除