2007年7月29日 星期日

朱古力扭紋包......哎呀!


今天, 做一個朱古力扭紋包, 相信好好玩的呢!

用的是加了蛋的甜麵團, 用的是昭和粉+日清粉(用剩的), 發酵得很正常呀!

最後發酵, 也很順利, 用剪刀剪上花紋, 很美麗呢!

入爐了, 天呀, 怎麼膨脹到這個樣子!!!......從前只是投訴脹得不夠呀!

十分十分鬆軟, 可是脫不了模, 最後勉強脫了模......哎呀, 爛!

功夫真不夠, 下次努力!

後記 : 找找找了幾本書, 有一本教授"意大利朱古力包", 最後一句是這樣寫的:

"因這種麵包會發得很高, 如果不想表面焗得太焦, 可在焗後20分鐘蓋上一片錫紙."

明白了.


12 則留言:

  1. 今次是否粉多了﹖還是太熱發酵發得勁得滯﹖其實都不錯了……

    回覆刪除
  2. 小六, 麵粉和上次山形包一樣, 是350g粉, 發酵也正常呢, 不知是否加了蛋, 令麵團筋性大增, 結果像吹氣球....... 下次加蛋的甜包底, 用量少一點先.

    回覆刪除
  3. 好勁發的麵包呀﹗兩隻色好好睇﹗加了一點,改了一點,又會有出人意外的效果,烘焙真係千變萬化﹗

    回覆刪除
  4. 發得好勁! 好吸引! 就是用開的食譜加了一隻蛋嗎?

    回覆刪除
  5. 看上去都好靚呀, 一定好好味呢!   脫不了模, 是不是蛋汁痴住d模呀? 

    回覆刪除
  6. 看第一張照片,以為你們現在才將棉胎收入籠底

    回覆刪除
  7. 如果唔係睇了你的heading, 只看第一張重以為你今次做中式包包呀 .

    回覆刪除
  8. Angel, 很好玩的呀, 就算失敗了, 我也覺好玩呢! Natalie, 其實是一般甜包底呢!, 成功了再貼食譜. 藍藍, 對呀對呀, 是有些蛋汁黏住, 也是因朱古力麵包太軟, 一出模就爛了....... 小三, 我的確是放錯了我的棉胎呢!!!!! Purple_purple, 妳以為是轉轉轉饅頭

    回覆刪除
  9. 個包包好靚啊~ A moon: 請問 d 朱古力包係落朱古力粉定放入 d 溶左的朱古力醬呢? 想起美心又出左朱古力扭紋排包啊~ 不過仍未試食呢~

    回覆刪除
  10. 阿莉, 這包包不太成功呀, 是可可粉加入麵團中. 請看下一個post, 好少少啦

    回覆刪除
  11. 無入來幾日... 好多新出品喎!! 你近排做麵包呀... 唔做雪紡....

    回覆刪除
  12. YY cake, 係呀, 因為做這麵包, 已沒有肚子吃雪芳蛋糕了, 所以停一停先, 下次做雪芳蛋糕, 可能是在我妹妹家了.

    回覆刪除