2007年7月19日 星期四

也是家常菜

夏天的口味......

第一次這樣蒸蛋......2蛋, 210cc清雞湯, 蒸7分鐘......可能火力太猛了, 生了小豆皮

幸好吃起來幾嫩.......下次又試過.


15 則留言:

  1. 嘩~ 湯好濃, 好好味咁! 請問有肉嗎? 有沒有茄膏?

    回覆刪除
  2. 嘩﹗個湯好吸引喎﹗是羅宋湯嗎﹖怎煮的﹖

    回覆刪除
  3. Natalie, 有呀, 茄膏才能做到濃的效果呢. 不加也可以, 便是蔬菜清湯, 也很清很好味的呢! 今次我下了瘦肉的, 如果加牛展, 雞肉也可以的呢!

    回覆刪除
  4. 小六, 很簡單的: 材料---西芹, 牛茄, 紅蘿蔔, 椰菜......或各種喜愛的蔬菜如洋蔥......, 瘦肉適量(也可以是牛肉), 茄膏一小罐, rosemary雜香草少許. 蔬菜, 肉類放高身煲, 加水剛浸過材料, 大火著滾後, 中火煲1.5-2小時, 加入茄膏1/2-1罐, 鹽, 糖, 香草調味, 煮滾便可飲得了. 茄膏份量因口味而定, 不要小看它, 它的抗氧化成份, 比新鮮番茄高很多倍的呢!

    回覆刪除
  5. 我就鍾意在蒸水蛋內放入火腿片. 但係你個水蛋都幾好...唔老呀.

    回覆刪除
  6. 呢種湯好味呀!!水蛋..好味...

    回覆刪除
  7. 個湯好濃好吸引 簡簡單單已經係一餐愛心晚餐.

    回覆刪除
  8. 嘩!  個湯好正呀!  好甜呢! 唔該外賣一碗可以嗎? 

    回覆刪除
  9. Purple_purple, 火腿片很好呢, 我也喜歡加入炒香了的肉碎呢! 下次減一點火力, 要蛋面滑lutlut的

    回覆刪除
  10. YY Cake, 是呀, 可是這幾天都不能在家煮飯, 否則再試蒸蛋.

    回覆刪除
  11. JULI, 是呀, 簡單的自家飯, 是很有樂趣的呢

    回覆刪除
  12. 藍藍, 好呀好呀, 這碗留給妳啦!

    回覆刪除
  13. 我愛用黃淑儀的蒸蛋方法。鑊放水,碟放在蒸架上,開火煲到水滾,倒蛋漿落碟,大火蒸2分鐘。熄火焗20分鐘。超滑,萬試萬靈。

    回覆刪除
  14. Angel, 下次一於試吓先, 好似做實驗呢!

    回覆刪除
  15. 我不是媽媽, 但喜歡烹飪, 你都來品嚐一下.

    回覆刪除