2007年6月9日 星期六

Classique Gateau one more time

儲足勇氣, 再做一次亞堅的川口行彥Classic Gateau au Chocolat

http://hompy.netvigator.com/main/search/kin4430?c=&q=gateau+au+chocolat

上次焗得太乾了,

http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=399&fid=7

今次, 跟足reicipe, 爐溫降至160度, 焗40分鐘

在爐中20分鐘, 35分鐘......

出爐了, 裂紋是第一個gateau的特徵......

脫模待涼, 纖腰慢慢出現, 是gateau的第二個特徵......


今次軟了很多.......但仍沒有濕軟的效果. 200%的朱古力甜苦, 掃少少Rum酒, 香氣濃郁

三個吃過的gateau, 但印象最深刻的都是亞堅的川口行彥, 再儲勇氣, 再試! 下次160度, 30分鐘!


2 則留言:

  1. ANNE
    2007年6月12日下午10:46
    我很幸福前兩天在藍色大門吃了這個古典朱古力蛋糕, 其實Classic Gateau au Chocolat是我的至愛, 可惜怕肥不感吃得多


    A moon
    2007年6月12日下午12:15
    藍藍, 真係好朱呀, 不過我只留了2小件給自己, 免得受不住引誘.......咦, 下次請妳分擔"朱肪"都好喎


    A moon
    2007年6月12日下午12:13
    Fatgarfield, 其實很好呀, 妳有機會償試不同的生活. 其實愛安定和愛挑戰, 也是好的生活態度, 最重要是可以自己選擇. 我傾向於安定的生活, 少少新意就好了. 現在的生活也滿意的, 不過在香港, 愛安定越來越不敢告..


    A moon
    2007年6月12日下午12:01
    咦, 小三, 原本濕潤的, 雪了會實d......哎呀, 我好想試呀!! 我次次都不夠生的呢. 小學同學......呀, 是"小六"同學, 好丫好丫, 妳安排啦.


    A moon
    2007年6月12日上午11:58
    小六, 我習慣放假就玩兩爐的呢, 唔玩好手痕, 可能是強迫症呀 , 有得玩梗係玩啦!


    A moon
    2007年6月12日上午11:46
    哈哈, shierley, 妳也知"賣飛佛"? 我今次只試了兩件凍食, 其他的送了給家人, 由他們分擔了脂肪 :p, 只要焗得生一點, 凍食質感較細緻呢. 係喎, 下次叮一叮, 加一舊vanila ice cream, yummy!


    Fatgarfield 肥加菲
    2007年6月12日上午10:33
    A moon: To tell you the truth, I often feel like person #2... I find that, during the 'golden years' of career and ambition, Canada cannot satisfy the needs. Perhaps t..



    小三
    2007年6月11日下午4:49
    0我!你個雪了會更滑,因我上次焗的是內心濕潤,所以會雪實了,近期公私兩忙,看這個週末約一約小六同學相聚好嗎?


    yvonne yycake
    2007年6月11日下午2:16
    你兩樣都出現喎!!我覺得都幾靚呀!!個個做出來都唔同嫁,所以有自己特色都唔錯呀!!


    Chau Kwan
    2007年6月11日下午12:45
    嘩! 唔得了, 唔得了, 引到人地眼精發亮, 係甘吞口水, 重要係200%朱古力, 好想吃一口


    李小六
    2007年6月11日上午11:30
    幾日冇上來八,又有咁多新野出品喇﹗


    Yahoo! 用戶
    2007年6月11日上午9:52
    嘩......"賣飛佛"呀...... moon哥你鍾意凍食還是熱食依個cake好味d呢? 我覺得雪凍後稍為實和硬了點,朱古力味亦無咁香濃,所以我最鍾意就係每次食前先將一小件cake放入微波爐叮10秒,讓朱古力有少少溶化,咁樣..


    A moon
    2007年6月11日上午9:21
    RAIN 好呀好呀, 不如妳又試吓阿堅的formula, 生少少都唔怕呀, 敢試160度30分鐘嗎?......一般gateau是乾乾的呢,正常呀. 出爐後放幾分鐘就要脫模了, 撕圍邊的牛油紙了(我還戴著手套呢!), 因為這蛋糕縮得較快,..


    A moon
    2007年6月11日上午9:11
    Purple_purple 好呀好呀, 雪凍了更滑呢! 這是魔鬼天使混合體呀---天使的味道 , 魔鬼的熱量 !


    Sandy
    2007年6月11日上午3:18
    sorry,我選的粉藍色令眼睛看得太辛苦了...


    Sandy
    2007年6月11日上午3:17
    好巧合呀。我都打算E個星期整古典朱古力 冇諗到今日一上網,就見到好多blog友都整左呢。 上次我都整過一次,不過略略覺得乾了少許... 想問下,焗好後,要馬上脫模嗎?


    Sandy
    2007年6月11日上午3:16
    好巧合呀。我都打算E個星期整古典朱古力 冇諗到今日一上網,就見到好多blog友都整左呢。 上次我都整過一次,不過略略覺得乾了少許... 想問下,焗好後,要馬上脫模嗎?


    阿紫
    2007年6月10日下午11:36
    看得出很好吃的(雪凍應更好吃) ....我只做過一次CLASSIC CHOCOLATE CAKE, 味道都不錯, 遲D一定會再試.


    A moon
    2007年6月10日下午8:32
    小生, 7.5"圓模就是一般說的7"模呢, 其實它是18cm(~7.5"左右), 其實問題不大的.



    A moon
    2007年6月10日下午8:17
    Fatgarfield, 如果喜歡朱古力, 這個蛋糕一定要試呀. 滿口都是濃香的朱古力味呢! 雪凍了吃更加好吃呢! 一般來說, 我的也算合格了, 但比起阿堅的, 還是少了一些魅力 現在, 我坐在電視機旁, 看一個特輯---一個關於加拿大移民的節目. 有兩類人: 一位男士移民Toronto 12年, 他的工作職位不高, 現在是一位郵差, 每天工作8小時, 平平淡淡的生活, 但是得到一間比香港寬敞的屋子, 一家人相處的時間多了, 他很滿足...... 一位男士說, 在香港生活, 被迫要跟著有錢人的一套, 沒法有自己的選擇. 他覺得移民的生活更適合. 另外一些人, 覺得加拿大的節奏慢, 沒有發展機會, 不是自己的國家, 他們選擇回流, 但很快又移居大陸, 繼續做生意去...... 我, 其實屬於前者呢, ......我妹妹也是呢! 雖然我沒機會移民

    回覆刪除