2007年5月25日 星期五

找出六處不同


志在嬉戲

色彩和景物也可以

不設獎項

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

嘻嘻! 不再賣關子了, 其實是我的小相機有一個功能, 可以選定畫面中的一種顏色顯現, 其他的都變成黑白, 我選了樹木是彩色, 然後整個城市也變成黑白....好好玩, 好有feel.

紅圈 - 景物不同 ; 黃圈 - 顏色明顯不同.
謝謝大家來陪我玩這遊戲呢!

送大家一件精緻的茶點---三年前在京都附近的"近江八幡"市, 無意中遇上的, Club Harie, 對著一個精緻的花園......


12 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年5月25日 晚上10:12

    Not fair! I want a prize!

    回覆刪除
  2. 下面係界限街? 面向筆架山wo ~

    回覆刪除
  3. 我只係見到上圖某 d 建築物變左造黑白咋 ~

    回覆刪除
  4. 花園內冇咗架車  

    回覆刪除
  5. Fatgarfield, 喜歡這獎品嗎? RAIN, 是呀 ,妳真眼利 阿莉, 對呢! 除了樹木還是綠的. 劉夫人, Bingo!

    回覆刪除
  6. Moon哥...你是用850弄出來的嗎??

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2007年5月26日 晚上9:59

    This is a great function on your camera! So much fun. At first, I thought you used Photoshop to fix the picture or something. I love this prize.   What exactly is this pastry?

    回覆刪除
  8. KaKa, 是呢! 幾好玩的, 還有一個功能是把照片中其中一個顏色變成另一種顏色, 很有趣.

    回覆刪除
  9. Fatgarfield, 是呀, 如果用software去改, 是不易做到的呢! 但這小機的功能竟輕易做到了, 第一次發現時, 真有點驚訝! 不過, 我還是喜歡很多manual功能的S-series. 那點心......真懷念呀, 底層和面層是用noodle-like的薄脆繞成, 卜卜脆的, 中間是蜜餞的鮮果(忘了是那種水果), 又精緻又不飽肚......yummy

    回覆刪除
  10. 畢一後面個棟野都係變左色呢 對嗎?

    回覆刪除
  11. 係呀RAIN, 妳真眼利, 我都冇留意添 , 那裏是豐力樓的加建? 又起到咁高, 破壞晒齊整的樓宇線的outline. .......哈, 我特別討厭人起高樓, 奇怪

    回覆刪除