2007年5月21日 星期一

第一次馬卡龍

見Angel的靚靚Macaroon, 好奇了很久, 終於動手了! 看了很多不同的食譜, 花多眼亂呀! 第一次, 失敗了, 下午再來, 用了Angel的份量, 阿B的烘焗時間......

http://hk.myblog.yahoo.com/angel-home/article?mid=132

http://hk.myblog.yahoo.com/bea-desserts/article?mid=4854

http://hk.myblog.yahoo.com/bea-desserts/article?mid=4850&fid=44

交貨了師父! 都算有點超短裙邊的成品, 哈哈, 像個合桃多點, 還浪費了弟弟送的食用金箔小星星

.

失敗之作登場

上午跟另一食譜, 蛋白份量由1個(~35g)增加到50g, 打得也不錯吧, 加入粉類, 很似樣呀, 再分別加入1.5g抹茶粉和1.5g咖啡粉, 出事了, 變得水水的......

請Angel替我看看, 這樣子是否太水?

還不只, 我看另一本書, 說要放一小時至半天, 直至粉漿表面不黏手指才入爐.........我放了3小時, 還是黏的, 不理了, 入爐........

哈哈! "九重塌", 無論怎樣拍得它很像有點高深莫測, 它仍然不是東西.

勉強也算成功......

用回Angel的份量, 另將3g粟粉換成兩茶匙咖啡粉, 咦? 粉漿變得很杰呀, 成了花占餅, 只好出茅招.....

放在風扇下吹了15分鐘, 表面真的乾了......是真的要這樣嗎?

似有若無的裙子, 都算外脆內鬆的, Angel笑納呀!......各位初試的朋友, 看了我的, 大家都勇氣倍增吧!



p.s. : 用我的小相機, 景深是怎麼也做不到了呢!


26 則留言:

  1. 努力呀........你一定成功做到呀~~~~

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀, 都有成績出左嚟. 真係唔好睇少這個餅仔, 材料雖簡單,不過難度就超高(對我嚟講).

    回覆刪除
  3. 很好的開始,第一個是"九重塌",第二個"合桃波波",當第三次應該是正版出場 唔該,第三次出爐我要一份呀

    回覆刪除
  4. moon哥次次都好有心機去嘗試... 自問小妹失敗了兩次定必放棄呢... 最多係一段時間之後再戰架o者-0-"

    回覆刪除
  5. Jacky仔, 多謝鼓勵呀!.......我會再試的呢, 不過都很甜的呢!

    回覆刪除
  6. yc, 是呀, 這是很有法國味的小甜點呢! 簡約而精巧, 做得好也不易呢, 我會再試的呢! 唔, 比較甜, 如果不當它是餅, 當它是糖果就易吃了, 送咖啡最好呢, 不過很少在家喝咖啡:p

    回覆刪除
  7. 小三, 我形住是第4 or 5 or 6 呢! 我每次都要試好多次的呢!

    回覆刪除
  8. KaKa, 我很喜歡玩這遊戲, 和我很死心眼的呢! 也喜歡吃糕包.  賺錢咁有毅力就好了:p

    回覆刪除
  9. moon哥..我比你還要差呢.. 做包餅已經沒恆心.. 更何況是賺錢呢~ 唯一有恆心的就是在各位餅友的blog上流連.. 羨慕著你們可以常常入廚... 甚至對著你們的包餅在流口水呢...哈哈~~

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2007年5月21日 晚上9:16

    A moon, not bad for a first try! And the 2nd batch certainly improved from the 1st! I've read so much about macaroons and how hard they are to make, it's something you don't realize when you look at that little puff! Add oil and can't wait to see your next attempt of macaroons with a pretty skirt!

    回覆刪除
  11. 抱歉﹗現在才回應你。真的不太差﹗第一個稀了一點。第二個像樣了﹗下次會更好的﹗你問的問題我盡量答了,我的經驗仍少,希望所答的,對你有幫助﹗

    回覆刪除
  12. 第一次整算是十分成功了。再接再勵 我E家都唔敢整Macaroon....

    回覆刪除
  13. KaKa, 唔緊要的, 做包餅都是一種遊戲戲, 和一點情趣, 最緊要自由自在的玩, 和不要太沉迷呢. 看看餅友的製作, 也很開心呢!

    回覆刪除
  14. Fatgarfield, 勉強合格吧了 , 第一個太水, 第二個太杰, 怎樣打蛋白和調較稀杰, 是很考功夫呢! 幸好制作時間不長, 等我試下先.

    回覆刪除
  15. Angel, ai, 不要這麼說呢, 很多謝妳的啟發呀, 不是妳的傑作吸引, 我也不敢試做呢! 我會慢慢看妳的心得了, 再試再試.  

    回覆刪除
  16. RAIN 有我的膽粗粗, 妳也不怕試啦!

    回覆刪除
  17. 見好多網友整 Macaroon... 外形吸引,但其實係咩味道呢? 口感又如何?

    回覆刪除
  18. 初次嘗試做的"九層塔"都幾似曲奇喎,不過第二次嘅出品明顯有進步,暫時穿住迷你裙仔,下次再整過條靚靚芭蕾舞裙啦,下次一定得嘅......

    回覆刪除
  19. 由第一次到第二次做的macaron已經有很大的進步呢!我相信你下一次實得!Good Luck!~

    回覆刪除
  20. 如果感覺太水應該可以放係室溫一陣先再唧.  第2個又好似太杰, 不過你會慢慢掌握得到架啦, 比心機!

    回覆刪除
  21. 如果放左一日都仲係稀, 相信你攪拌時太用力, 攪到出水了!

    回覆刪除
  22. 阿B, 多謝你的來臨, 我的第一個, 剛拌好是麵糊幾杰, 但一加了綠茶末和咖啡末, 一拌就變水了. 下次我會再試的, 不過, 真是幾甜呢!

    回覆刪除
  23. 小生, 會的會的, 不過不一定成功, 可能更攪笑也不定 Shirley, 希望下次的裙不要那麼短.......妳的雪芳蛋糕很成功呀, 徒手脫模好好玩呢!

    回覆刪除
  24. 阿莉, 我只是吃過一次oliver的macaroon, 是很甜像糖呢, 外少少脆, 內韌韌的...... 我做的, 第一個只韌不脆, 第二個脆而少少韌, 還未摸到竅門呢!

    回覆刪除
  25. 終於做了! 是好的開始, 做了雪芳用剩的蛋白有用了

    回覆刪除
  26. 藍藍, 妳幾時試吓呢! 做雪芳蛋糕剩下的似乎是....... 說說笑.

    回覆刪除