2007年5月28日 星期一

櫻花之旅-9.奈良東大寺

相比龐大宏偉的東大寺......


我更喜歡途中的靜苑......


和春日大社很不同的氣氛, 很不同的文化......


擠得水洩不通的人流, 世界上最龐大的木構建築.......很好奇, 為什麼要這樣龐大.......?



原來裏面端坐著巨大的銅鑄佛像......見證著一千二百多年前, 中國佛教文化在日本的全盛時期.


到今天, 仍香火鼎盛.


又是吃的時候了, 香滑的朱古力軟雪糕 + 傳統的柏餅---豆沙糯米餅


奈良到處都是鹿, 人們把鹿糞(ふん)拾起, 包裝好賣給遊客吃, 真後悔沒有買來吃呀!



看著師傅配合得絲絲入扣, 觸目驚心地搥打糯米團, 怎忍得住吃一個煙韌柔軟的新鮮草餅-----軟得在手裏變了形!



再到小咖啡店吃一片芝士蛋糕, 一片軟潤的黑糖雪芳蛋糕, 滿足了.......日本真的有很多好吃的雪芳蛋糕!!





20 則留言:

  1. wow~ 新鮮草餅正呀!!!   仲可以睇搥打糯米團,好好玩咁啊~

    回覆刪除
  2. 好鐘意靜苑果張相..感覺好優雅呢.. 煙韌柔軟既新鮮草餅.. ..恨死隔離呀..

    回覆刪除
  3. 唔無麻, 吃鹿糞, 聽到都很嘔心呢!  還是草餅吸引d

    回覆刪除
  4. 每次見到你的日本美景同日本美食, 真有懷疑, 到底我去的日本跟你去的日本是否同一個日本來的.

    回覆刪除
  5. 阿莉, 好正呀, 又軟又香又不太甜, 師傅好犀利呀, 配合得好準確, 左下角那幅, 一位師傅伸手入木臼翻動糯米團, 一位師父高速下搥, 好像表演雜技!!!

    回覆刪除
  6. Smallcow, 在熙來攘往的人群中, 那靜苑真好深幽呀, 東大寺是宏偉, 但不及這裏有禪味.......那草餅, 令我都今仍回味呀!

    回覆刪除
  7. 藍藍, 那其實是朱古力豆, 和魚皮花生呢! 日本人真是幾幽默 , 不過不敢買來做手信.

    回覆刪除
  8. Purple_purple, 自由行是可以去到的呢, 如下次去, 我可分享少少呢.

    回覆刪除
  9. Moon哥: 下次如果自由行去日本, 一定搵你介紹...hehe!

    回覆刪除
  10. 春天去日本真係好好多﹗可以看櫻花,吃雪糕。四圍走動,四處看看﹗上次冬天去,凍到躲在百貨公司裏,浪費了大好風景﹗

    回覆刪除
  11. Purple-purple 冇問題呢, 其實我去的都是大路地方, 不過倒是捐窿捲罅吃東西呢!

    回覆刪除
  12. Angel, 夏天更要命呀, 熱得只想躲在酒店......除了北海道. 如果是本州, 3月尾和9月尾, 櫻花紅葉,很好呢!

    回覆刪除
  13. Fatgarfield 肥加菲2007年5月31日 下午1:10

    A moon, in Canada, no pastry shop/coffee shop would serve chiffon cake. You can only buy no-so-good chiffon cakes at the supermarket bakery. If you want, you can consider opening a shop specialized in chiffons here!

    回覆刪除
  14. 日本櫻花好靚~~~~~

    回覆刪除
  15. Fatgarfield, 香港也是,極少吃正宗雪芳蛋糕的店子, 嘉x雪芳跟本不是那會事呀! 我的店子, 顧客兩個, 友人很多. 我的手勢, 還是要好好練呢...... 呀, 澳門倒有一間吃雪芳蛋糕很出色, 但卻是豪華版.......日本卻將它發揚光大!!

    回覆刪除
  16. 是呀Jacky仔, 人生難得一見呀! 很多次到錯過了花期呢!

    回覆刪除
  17. 黑糖雪芳內部組織看起來非常柔軟綿密,相信吃時一定會是入口即溶,嘩...諗起就想食呀......

    回覆刪除
  18. thanks 你既行程提意 "特濃蛋酒軲酒青提子乾餅" ,我放左上blog嗱,有時間睇睇

    回覆刪除
  19. Shirley, 是呀, 日本cafe吃到的雪芳蛋糕, 質素都很高呢! 不是行貨. 最有印象是大阪心齋橋歐洲通的"英國屋",他們竟是獨沽一味---朱古力雪芳蛋糕 配上一杯特別配製的花香紅茶, 古典的氣氛, 真好, 可惜今次時間不夠, 冇去到 :(

    回覆刪除
  20. RAIN 好的好的, 謝謝

    回覆刪除