2007年4月12日 星期四

櫻花之旅-1.清水寺


清水寺

回來了. 很累呢! 還有少少感冒, 帶著一雙眼袋, 近這幾個月, 無緣無故的瘦了不少, 其實瘦也擔心呀, 幸好近來也穩定了. 不過好處是, 在旅途中可吃吃吃, 也不怕胖.......不過,胃口已遠遜當年, 不再是橡皮肚了.

京阪之路, 已經到過幾次了, 由最初的新鮮感, 已變為親切感, 每次都像探很多老朋友般.......如清水寺這棵櫻花......

不過, 能遇上她開得這麼燦爛, 印像中只是第二次, 真幸運呢!

此情此景, 難得一遇.......記得幾年前第一次去, 也剛遇上最漂亮的"見頃", 那時還未懂拍照, 不過, 那次的心情是最開心, 最興奮的. 此後, 每次都會再探清水寺, 雖然多數只見花蕾, 或殘櫻.......

一定會探探在出口的這位老友-舌切茶屋, 在園林之間, 吃個茶團子, 甘酒, 最好吃的是很有紅豆香的"善哉" - 紅豆沙煮糯米糕.......可是, 今年的善哉, 不知為何比往年甜幾倍, 唉, 這是正宗的, 可是怎入口? 唯有我這嗜甜鬼收拾殘局, 多喝兩口茶吧!

這幾位漂亮的女士不是真的藝妓呀------不少女士, 都會趁春暖花開, 把自己打扮成花姿招展的藝妓, 到處留影......不過, 遇到這麼美麗的藝妓, 和遇到櫻花盛放一樣難~~~~

在這亭子, 吃個京都名物-湯豆腐和烏冬, 清清淡淡中, 又令人很滿足.

Donald, 這幅近鏡靚唔靚呢

剛在電視上看亞姐的"向世界出發"---京都, "能劇"600多年; 清水寺, 1200年歷史, 清水舞台, 用139根木柱高高承起, 全部用入榫, 一口釘子也不用, 小心保存到今日的 國寶.......深感日本,無論往日有千般不是, 實在十分尊重自己的文化, 也十分珍惜從中國傳入的漢學, 難怪國學大師饒宗頤教授, 也要到京都大學居住多年.


25 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年4月12日 晚上11:46

    Oh, so you went to Japan? This is so beautiful, lucky you went there right on time to see the pretty blooming sakuras.

    回覆刪除
  2. 原來moon哥假期去咗日本睇櫻花,好玩嗎? 雖然我未試過響日本睇櫻花,但睇你影嘅2張相已經感受到置身櫻花樹叢中係幾咁如詩如畫~~

    回覆刪除
  3. 嘩 ! Moon哥你d相影到好似旅行社的介紹書, 靚到震呀 ! 好利害呀 ! 早前我大哥到日本工幹, 帶回來的糕餅都是甜到暈 !

    回覆刪除
  4. 係呀, 真係影得好靚呀, 你用咩野software整相嫁??

    回覆刪除
  5. Fatgarfield, 今次我好好彩呀,  雖然有D櫻花已開始出葉,但我都很耐未遇過咁靚了. 我都好喜歡看妳的夏威夷之旅呢!

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2007年4月13日 晚上9:04

    A moon, seeing your new pictures now (I don't remember seeing them when I came yesterday... or am I losing my mind?! ), I remember I've been to this shrine too! 清水寺... I was there about 5-6 years ago? It was beautiful, I love Kyoto so much... the old architecture, the cobblestone streets. But it was winter when I was there so I didn't see any flower.

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2007年4月13日 晚上9:08

    I forgot... so lucky that you got to take pictures of girls dressed as geishas! I've never seen one in real but your picture is great, you caught them on picture in such a natural way. When I was there, I saw some people in kimonos because it was around Christmas/New Year time, but no such makeup and hairdos!

    回覆刪除
  8. Shirley, 是呀,現在有你們分享,特別起勁呢! 我妹說她住的外國城鎮,也到處櫻花,連她住的屋旁也有,更高大更多花,可是總不像日本的那麼有韻味呢!

    回覆刪除
  9. Donald哥, 妳真是聰明呀, 我的相片當然.......哈哈 . 記得去年, 妳在DIY叫我拍一幅櫻花的近鏡給妳, 現在再送上一幅.

    回覆刪除
  10. 布冧仔, 多謝妳呀, 唔,我是用一個很老舊的software叫photodeluxe處理照片呢! 其實photoshop更powerful, 不過較複雜, 還是貪懶用一個簡單的吧.

    回覆刪除
  11. Fatgarfield, 妳也到過清水寺(他是temple呢), 實在太好了, 我到過幾間寺院, 始終最愛的是清水寺, 和他附近的坂道(斜路)---三年坂,二年坂,清水坂,茶碗坂呢! 有很多古色古香的店子和食店呢! 冬天他的櫻花和紅葉也枯了呢! 不過也有另一番風味呢!

    回覆刪除
  12. 是呀,Fatgarfield 她們都不是真的geisha(藝者), 而是一些愛美又愛傳統的少女呢, 人們都頗尊重她們, 有些想和她們拍照的日本人, 還會向她們鞠躬致意呢!  我較害羞, 只好遠遠偷影了.

    回覆刪除
  13. A moon:嘩~ 你影 d 想好鬼靚啊~  搞到我都好恨去日本呢~

    回覆刪除
  14. 你好! d相好靚好靚~ 我都想見下藝妓~我之前去廣西,d少數民族既屋都係唔使用釘架,really amazing!

    回覆刪除
  15. moon哥 : 昨晚我都有睇阿姐介紹京都,清水寺真係好靚,我好鍾意到外國看他們的古舊建築,就好似有好多故事隱含在他們當中,真係好想即刻可以飛去京都親身體驗一下,不過發下夢就可以... 係呢...你今次係跟團定係自遊行?可唔可以講吓有關今次行程嘅資料,例如跟邊個團或自遊行每日的行程......thanks

    回覆刪除
  16. 亞莉, 一於plan吓啦, 10月尾丫, 是紅葉季節, 更美呀, 可惜我還未看過.

    回覆刪除
  17. Natalie, 歡迎你呀, 係呀, 每逢春暖花開, 或者紅葉滿山, 都有不少女士打扮成藝妓呢. 其實, 只要付錢, 和花一個上午, 大家也可以變身呢!

    回覆刪除
  18. Shirley,   我是自由行的呢! 京都大阪神戶奈良的交通很方便, 到處走也沒問題呢! 我的行程大致是這樣的: 第一天:到達大阪,在難波喝下午茶,太太逛街,我就在千日前,心齋橋一帶到處跑.晚上,到高島屋百貨的地下食品街執嘢食,是最興奮的食法. 第二天:到京都,先到清水寺,再沿石板斜道,走走走走到櫻花名所哲學之道,吃吃看看,晚上回大阪吃飯 第三天:先到京都中途的茨木市的Mycal(相當如一座太古城商場的Mall),體驗當地生活,然後想去京都其他地方,那知下大雨,只去去逛街和回大阪. 第四天:到奈良去,行行行,到春日大社和東大寺,吃吃看看,不過這古城和京都差得遠呢! 第五天:留在大阪,到梅田區(像銅鑼灣),這裏,每一次都在龐大的地下街迷路呢! 今年的機票超爆滿,只能去五天,如果多去兩天,會去有馬溫泉住呢!下次啦......  

    回覆刪除
  19. A moon:十月份有朋友正計畫去九寨溝,希望我可 join 佢地啦~

    回覆刪除
  20. 嘩.. ..last果張好鬼靚呀.. ..睇完真係想plan出年去呀..

    回覆刪除
  21. 阿莉, 祝妳成功啦, 10月尾紅葉呀, 一定好美了.

    回覆刪除
  22. smallcow, 一於plan吓啦, 10月尾紅葉呀, 但千萬不要7,8月去, 太熱, 你會憎死它的

    回覆刪除
  23. 我又係去完東京睇櫻花~ 真係印象難忘~~ 你個d開得仲靚啊!

    回覆刪除
  24. Vanlily, 差點錯過了妳的精彩東京之旅呢! 還有吃遍糕點, 參加比賽, 好難忘吧.

    回覆刪除
  25. 好靚啊... 我本來今年想去賞櫻花的, 但是今年的機票貴了很多... 嗯...
    [版主回覆02/22/2010 07:56:00]那年的旅程好難忘呀! 今年我都plan左去九州, 不知看不看到櫻花......

    回覆刪除