2007年3月31日 星期六

檸檬藍莓雪芳蛋糕 + 晚餐


很累很累,但也忍不住,做了個檸檬藍莓雪芳蛋糕......

濕濕的藍莓醬,是較易令蛋糕下塌的,幸好今次幾好味......小薯仔,你說是嗎?

送上晚餐 : 薯仔炆雞, 菜心

芙蓉蛋, 肉絲炒麵........和親友吃個簡單的晚餐, 也很開心呢!


15 則留言:

  1. 我排第一,一於霸頭位,擔櫈仔先,唔該早餐、午餐呀!(我唔貪心,晚餐唔使了)

    回覆刪除
  2. 個蛋糕好鬆軟一定好好味道!

    回覆刪除
  3. 每次見你整雪芳蛋糕, 都係咁吸引~好正啊~ 上次自己試過, 但不知為何蛋糕表面沒有你做的金黃, 請問是否我焗的時間不夠, 還是爐火溫度不夠呢~

    回覆刪除
  4. 小薯仔超可愛呀﹗不要把它吃掉呀﹗

    回覆刪除
  5. 我今日才買齊那個桂花的戚風蛋糕的材料...一入來就見您已做了檸檬藍莓戚風....真的很難忍手的....你實在整得很漂亮...希望終有一日我的戚風蛋糕也有如這麼漂亮的一天.

    回覆刪除
  6. 小三, 來來來, 晚餐也替妳預備了, 不要客氣呀!

    回覆刪除
  7. 珍妮仔, 是呀, 都唔錯呀, 很鬆軟的, 少少藍莓香, 稍嫌是濕潤感太勁了一點. 都怪我掛住上blog, 沒及時倒扣.

    回覆刪除
  8. 亞莉, 是呀, 170度, 焗大約25分鐘, 不過我一向也不信timer, 會憑觀察, 一直看到糕面收乾和變啡色, 才熄爐呢! 不怕的, 糕肉是不會乾的.

    回覆刪除
  9.  Angel, 倒是小薯仔想吃蛋糕呢! 不過小薯仔只能飲水和吃養份,曬陽光, 吃了蛋糕會拉肚子呀!

    回覆刪除
  10. Purple-purple 試了沒有呀, 記得分享呀, 多做幾次, 一定做得好過我, 這只是家常蛋糕, 不難呢!

    回覆刪除
  11. 那麼蛋糕就歸我啦﹗

    回覆刪除
  12. 好呀,Angel,別客氣!

    回覆刪除
  13. 今日還沒有, 做了再通知您.

    回覆刪除
  14. Fatgarfield 肥加菲2007年4月2日 晚上10:33

    The little potato is so cute. He must be sad that you cooked him at dinner time.

    回覆刪除
  15. 為食加菲netnet2007年4月3日 下午3:50

    吓, 薯仔咁就無咗..變了薯仔炆雞...好慘呀...

    回覆刪除