2007年1月28日 星期日

桂咲似雪 花落猶芳



買了一瓶老三陽桂花糖,本想用來做桂花糕,但我這蛋糕癡,總是等等等不肯動手......


終於,今天儲足勇氣,用它來做......


桂花雪芳蛋糕



17cm 雪芳模 :


蛋黄3


蛋白 4


桂花糖70g(在銅鑼灣老三陽有售)


桂花乾2tsp


40ml


植物油40g


低筋麵粉75g



1. 蛋黃,1/3桂花糖,桂花乾,油,座暖水打至杰身和淺色,再加入水打勻
2.
蛋白,2/3桂花打至硬性發泡,表面幼滑有光澤
4. 麵粉
,蛋白霜分次加入蛋黃糊
5. 倒入雪芳模,敲幾下. 160度焗35分鐘.焗至表面金啡,竹簽不黏為準
6. 出爐後倒扣至完全冷卻方可脫模
.


出奇地,加了桂花糖的蛋白霜,一打便硬如膏,over了一點.......


幸好folding的手勢已應付自如...... 


見到杰杰但又可緩緩流動的麵漿,心中暗喜.


 


倒入最好的雪芳模,有七成滿......


焗爐中,升升升,直至糕面金啡,一切,像有生命般迷人.



出爐了,倒置,糕面回縮很好,小心用抆刀和脫模刀,小心把糕脫出......成功喇!




蛋糕有淡淡的桂花香,由於有很多桂花屑,質地呈現稍大但漂亮的小孔,質地軟潤.......是多麼暢意的一個週日.




18 則留言:

  1. 嘩~~~好香桂花味呀!~~~又一新口味~~~桂芳~!moon 哥萬歲!!!

    回覆刪除
  2. Fatgarfield 肥加菲2007年1月29日 清晨6:15

    Such a fluffy chiffon cake! So many little holes inside! Ahhhh.... will my next chiffon look like this? Thanks for the detailed photographs!

    回覆刪除
  3. 我分了裸麥包,它成了我今天的早點,桂芳就留待自己整。

    回覆刪除
  4. 好想食啊~~ 我都有樽桂花醬, 可以整呢個喇~

    回覆刪除
  5. 嘩﹗我想未到五月已經桂花花香處處﹗正呀﹗

    回覆刪除
  6. Candy,別來安好嗎? 這只是貪玩妙想天開的玩意呢! 雪芳蛋糕真是好好玩.我仍是獨沽一味喜歡雪芳蛋糕:p

    回覆刪除
  7. Fatgarfield, surely you can. Moon can bake, so can you ! You will be addicted by the fluffy cake.

    回覆刪除
  8. 小三, 裸麥包好味呀,我今天放工,扯了一小片,放在口中嚼,那種咬口和麥香真是 呀,叮一叮會軟很多,今天早餐也是這樣吃,塗少許蜜糖,正!

    回覆刪除
  9. Vanlily,妳來喇! 快試吓啦,一起玩啦!

    回覆刪除
  10.  Angel, 想做桂芳的日子,就是桂花飄香的季節啦!.....記起我祖屋後園也有一棵老桂樹,已不知她會不會開花了.

    回覆刪除
  11. 請問我用的是迷你chiffon 模, 得11cm, 如何的份量才做到您這么好的cake呢? 麻煩您唔好意思.

    回覆刪除
  12. Purple_purple , 我是用17cm模,根據計算 , 17的3次方 : 11的3次方 = 3.67 : 1 所以用量大約是1/3左右,但這麼少的量是極難打發和folding的,我提議不如做全量,做幾個小 paper cups吧, 每個份量小的話,普通紙模也可以呀.  

    回覆刪除
  13. 唔該晒a moon! 係bor, 可以入落d細杯仔到焗, 我無諗到tim!

    回覆刪除
  14. 好呀,purple_purple,試吓啦,試好告訴我.

    回覆刪除
  15. 圖1中打發左既 蛋白好靚呀。 我打出黎都唔係咁既 下次我影底佢,你再指出我既錯處,好嗎? btw, 整Chiffon 係咪有時都有分硬性同軟性發泡架?

    回覆刪除
  16. RAIN, 好丫, 一起研究丫. 軟性發泡(挑起的蛋白濕濕軟軟的), 硬性發泡(挑起的蛋白可挺身起尖的).....也是一些名詞呢 打蛋白, 先是粗泡 -> 軟性發泡 -> 硬性發泡 -> 企身 ->幼滑 -> 過度, 我通常把蛋白打至幼滑呢!

    回覆刪除
  17. 失敗個案求救 (相片upload在我的blog :   http://hk.myblog.yahoo.com/wendycatcat 昨夜跟你整chiffon,真係唔升高,升得少少,出爐倒扣放涼,結果都係縮翻少!個面又濕笠笠,唔似紙包蛋糕咁乾身,手指一high就痴甩晒個面了,十分笠!不過質地仍然鬆軟,濕濕的,味也好,只差高度= =,同埋無左個靚面賣相.....但我次次都係咁,完全唔知點解?!?! 蛋白打到同相一樣啦已經,不過蛋白 4個都打唔到相中咁大盤,好似成6個蛋份量咁樣. 要拌勻入蛋黃糊好難,唔知點為之ok唔ok,一拌入去硬蛋白變碎屑咁一大舊,要撈到點狀況為之拌勻?蛋白成左一大舊,要拌到隔離張相咁勻,即唔見晒一舊舊,即係打散晒囉? 你個chiffon 個面就好乾身唔會笠痴痴? 1. 蛋黃,1/3桂花糖,桂花乾,油,座暖水打至杰身和淺色,再加入水打勻 我再加入水打勻,之後變得好烯了 >_< 2.同埋我個爐26L, 唔知照用160正不正確,要加或減嗎?時間怎樣?
    [版主回覆03/18/2009 16:50:00]我去看了呢, 的確是升得不太高, 嗯, 不過妳是用spring form mould, 和麵漿比較淺, 所以不能一概而論, 爆得恰好便ok了.
     
    蛋糕面濕呢, 這情況我間中會試的, 主要原因有兩個. 1 . 蛋白打得不夠企身, 焗的階段化水 . 2. 爐溫不夠, 麵漿未set好.
     
    嗯, 蛋糕焗好後, 個面由金啡至焦啡啦, 我見妳的糕面和糕邊只是just make..........哎, 經我實驗後, 我發現180度是比較好的呢, 而且每個爐都不一樣, 可試試較高溫.
     
    但白一舊舊, 是不正常的, 有兩個原因....1. 打得太久太勁, over了, 2. 打好的蛋白放得太久, 變硬了. 可試試每次打完後, 停了機, 用打蛋叉拌幾吓, 令馬令變得柔軟, 才fold入, 打好不要放太久呢!
     
    練熟的話, 無論多企身的蛋白霜, 1分鐘多d就可以拌勻了.試試
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=16771

    回覆刪除
  18. 我跟你的食譜做了一個桂花雪芳, 得閒過來指教吓啦!

    回覆刪除