2006年11月5日 星期日

新爐的故事-朱古力海綿,鮮橙疏乎厘

朱古力海綿蛋糕----終於打破宿命?

一個應該很易做的蛋糕,可是偏偏每一次都失敗,今次也險像環生,幸好終於不太失敗,在新爐的表現下,又是一個沒有爆裂的好蛋糕,有心情做了桂花焦糖蘋果,裝飾一下,好像,有一點秋意.....

打了好靚的全蛋漿,三個蛋竟可打出一整盤如絹的蛋漿,真神奇.......下粉了,可怕的"沙....沙",任我怎純熟的"の"型手勢,也只下半盤.....幸好還有半盤,快快入爐了......幸好,成品很鬆軟,稍嫌不夠滑.....嗨!算啦!

跟一本小書的食譜,加了粟粉,取代部份低粉.可可粉,我用"森永"的,很濃,很深色.


A.低粉---45g;粟粉---10g;可可粉---20g

無鹽牛油----20g

全蛋------------3

砂糖----------70g

 

1.蛋打發只幼泡,加入砂糖,打至如絹幼滑

2.分三次篩入A,用膠刮拌勻

3.熔牛油攪入少少麵漿,倒回麵漿拌勻


4.倒入舖牛油紙的6",預熱180,焗約30,出爐,撕掉牛油紙,稍待涼.

(焦糖蘋果:蘋果切薄片;鋼煲加入砂糖約3湯匙,水約2匙,中火煮至淡黃,加入蘋果,加一湯匙桂花糖,蘋果煮至剛半透明,倒起,舖於蛋糕面)


----------------------------------------------------------------------------------


Souffle,請妳升高啲高啲…….!

第一次試做亞堅的鮮橙疏乎厘,

http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430?catname=%E8%87%AA%E5%B7%B2%E6%9C%80%E5%96%9C%E6%84%9B%E7%9A%84%E7%94%9C%E5%93%81

很不錯呀,入爐了,一邊看著它們,一面緊張地等它們升高......終於

看見最入的一個是有身材的嗎?.........吃了吃了,很鬆化香甜,潤而不濕呀!太太吃了半杯,我吃了杯半,大家也別客氣呀!

吃到外面餐廳也難吃到的甜品,真幸福!

今天,為一位親人掃墓,第一次.


26 則留言:

  1. Moon 哥, 你太太吃了半杯,你吃了杯半,還有 2 杯誰吃了 ?  請警告最後面那位小姐,她的身體有成 24, "36", 24, 減一減好喎 !!  

    回覆刪除
  2. 嘩....好高呀! 好勁! 大家也努力將亞堅的 Souffle發掦光大呢! 我也很想試, 下星期六日試整!

    回覆刪除
  3. Zero, 唉,還有兩杯,看著它們塌下來,只好每杯吃了一羹,然後送了"籮"先生........唉,下次要再半量了. 很多謝妳上次做給我們吃,我做的不及妳的滑,太多橙肉屑吧.

    回覆刪除
  4. 肥妹仔, 好呀好呀,不難做的呀,呀,DIY導師的方,是不用牛油的,會不會試試?

    回覆刪除
  5. 豈不是便宜了那個"籮"?!可惡,moon哥我又要食!!

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2006年11月7日 凌晨12:02

    Such a success! I would like to try it too. Is there a way to make a souffle not 'fall' after it comes out of the oven?

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2006年11月7日 凌晨12:03

    Such a success! I want to try it too. Is there a way to make souffle not 'fall' after it comes out of the oven?

    回覆刪除
  8. 嘩, 好高呀, 好利害呀...我想食..

    回覆刪除
  9. Ling,那籮先生,膽固醇過高了........下次有機會整給妳吃,不過其他高手更勁呢!

    回覆刪除
  10. 為食嘉菲,妳也試做啦,好好玩.

    回覆刪除
  11. Fatgarfield,歡迎妳遠道而來呀,我的souffle,放了5分鐘也下陷了.......我的食譜,base的份量是較多的,因此較挺,有些食譜,base較輕,會快下陷,但可能更像一陣風.

    回覆刪除
  12. MOON哥,救命丫,可唔可以教我點整伴麵包布甸既雲呢拿汁丫?因為我想整麵包布甸但我又搵唔到雲呢拿汁整法

    回覆刪除
  13. Ling,對不起,我未做過麵包布丁呀,知道亞堅做過很好的麵包布丁,不知幫不幫到妳? http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430/?anchor=p_class_msonormal_style_margin

    回覆刪除
  14. Ling,對不起,我未做過麵包布丁呀.或許如亞堅提議,用雲呢那雪糕伴........呀,或許妳可直接問亞堅,她一定樂意教妳. http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430/?anchor=p_class_msonormal_style_margin

    回覆刪除
  15. 阿Ling,找到雲呢那汁的食譜啦,不知好不好?試試. http://www.eggmarks.net/na3/memo.php?bd=westernDessert&pagenum=6&&no=41

    回覆刪除
  16. 我嘅至愛...古古力呀...真係好想大啖咬佢呀......^_^

    回覆刪除
  17. Shirley,好呀,請妳吃大大件啦.......下次加朱古力粒,朱古力慕斯,朱古力忌廉.......可惜家人都不要太膩.

    回覆刪除
  18. 很感動啊...moon哥真係好好人呀...不過我都怕肥,所以下次加多d古古力粒就得啦...^_^ (哈哈哈...我當正真係有得食咁)

    回覆刪除
  19. MOON哥我又要食,我要大大件既 =)

    回覆刪除
  20. Shirley, Ling 心領便好好了:p我那裏好好人?缺點多不勝數呢...

    回覆刪除
  21. Shirley, Ling 心領便好好了:)我那裏好好人?缺點多不勝數呢...:p

    回覆刪除
  22. A_Moon 我最近也做了兩個朱綿, 都成功, 中間凸(拱)出來, 美滿不足的是發覺顏色不均勻, 有一點點朱古力粉似的散佈在蛋糕中, 你的有沒有這情況?   

    回覆刪除
  23. 藍藍, 我的朱綿也是中間拱起,是因我用6"小模吧,但沒有像從前的裂開,是因大爐熱力較均勻,我想是吧.
    我沒有朱古力粉粒的問題,我是將朱粉和低粉,過篩三次混合.......或許也何試試用分蛋法,朱古力加水攪勻,先加入蛋黃漿打勻,再拌入蛋白霜和麵粉.

    回覆刪除
  24. A_Moon 我也是將粉+朱粉, 或許我只篩一次吧, 下次試試篩三次看看! 我用四隻蛋配7"吋模, 唔知是不是這樣拱起! 

    回覆刪除
  25. 梳乎里好可愛呀~ 係咪好快影? 唔縮既

    回覆刪除
  26. 差少少揾唔到你個blog....因為我唔記得bookmark 唉, 想黎同你講唔該晒你呢個食譜, 雖然我做得唔好失敗左, 要用另外一個先做到, 但見到你呢個海綿蛋糕真係升得好高好吸引丫 ~~~ Thanks so much~~ 唯有間中入黎睇下啦 hehe~~

    回覆刪除