2006年11月1日 星期三

心之小鎮3-新樓門口


祖屋走過一點,是這間很神秘的大宅,小時候,叫它"新樓",從來也只能在它"門口"玩十字"界"豆腐.

只知它是金邊的士公司的老闆曾榕起的私人三層花園別墅,間中有人回來住住,從門縫內望,只見裏面古色古香的家具,水晶吊燈,很有氣派.......平日重門深鎖,大宅森森,晚上經過,只覺陰風陣陣,還有人見過三樓~~~

後來,子孫流散,物業也變賣了,成了渡假屋,妹妹讀中學時,和堂妹,同學租住,晚上扮鬼玩耍,還給街坊向姑媽告密:妳個姪女太吵呀@_____@!------多年後,回小鎮渡歲,祖屋不夠住,我們租了"新樓"住,你不會相信,那晚,我竟睡主人房.......那晚睡到半夜~~~



11 則留言:

  1. A moon, pls tell me what happen on that night.  Are you see the ghost?  I really want to know.

    回覆刪除
  2. 那晚.......聽到樓下水聲不絕.......滴......滴.....滴,我起來,我一個人摸黑有由二樓,經鎖上的閣樓,樓下大廳,後園查探,結果........在後園水喉房,找到一直滴水的水喉,關緊了再回去大覺睡,一宿無話......我是無緣見到鬼的人呢!

    回覆刪除
  3. No.4, are you Ah Sei? Could you just tell me Yes or No?

    回覆刪除
  4. Yes, I'm Ah Sei.  Hi!  Nice to meet you!

    回覆刪除
  5. I see! No.4,多來傾計啦!

    回覆刪除
  6. mango: 好高興能夠係你個blog '心之小鎮3' 上面出現, 感覺好光榮啊!

    回覆刪除
  7. Karen, 有妳們,我的"心之小鎮"才更圓滿呀!有看更重要的"心之小鎮1"嗎? 很開心妳和No.4來呢!

    回覆刪除
  8. mango: 有呀! 我睇晒你所有既文章喇! 我係fans黎㗎嘛! 不過我已唔記得張相裏面邊個係我了~~~ 另外, 好多謝你送果首歌俾我地. 月底拜山時你一定要映多d相準備下一篇文章啊! Karen  

    回覆刪除
  9. Karen, 連我送給妳的歌也知,真是太感動了.....我要e-mail首歌給妳. 那幅相,中間坐著的,便是妳啦! 要呀,我影的還有侯王廟,碼頭(可惜拆了)........希望天氣好啦.  

    回覆刪除
  10. Hi!  Mango 我終於可以打中文, 我改番個名做阿四, 好開心, 見到你上次做的梳乎里, 真係好吸引, 好想食.

    回覆刪除
  11. 阿四,多來傾計呀,有什麼小鎮故事或者想補充的,一起分享啦!

    回覆刪除